וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייב בלוג בתמונות: איך נראות 19 שעות בתור לחנות של אפל?

אילן גלר

19.9.2016 / 8:23

צעיר תאילנדי טס לסידני ושיתף עם עוקביו ברשת כל רגע מההרפתקה המוזרה הזו. התוצאה היא לייב בלוג המתעד את מה שרבים עשויים להחשיב כטירוף

וואלה TECH

(בסרטון: יצאנו לרחוב לבדוק האם אייפון 7 באמת עדיף או שמדובר בהייפ מוגזם?)

אטאפון אטפנגפאן, תושב בנגקוק שבתאילנד ומעריץ נלהב של אפל, החליט לטוס כל הדרך לחנות האפל סטור בסידני שבאוסטרליה כדי להמתין להשקה של אייפון 7 בסוף השבוע. לפי הדיווחים, המלאי שהוזמן להשקה במדינות רבות נגמר ורבים לא היו בטוחים אם יישאר להם מכשיר למרות ההמתנה הארוכה.

אטאפון בילה 19 שעות בתור הארוך למכשיר אייפון 7 החדש. הוא שיתף עם עוקביו ברשת כל רגע מההרפתקה המוזרה הזו, והתוצאה היא לייב בלוג המתעד את מה שרבים עשויים להחשיב כטירוף: המתנה בקור ובגשם במרחק אלפי קילומטרים מהבית, פשוט כדי להיות אחד הראשונים עם מכשיר סמארטפון חדש של אפל.

לפי הצילומים, אטאפון לא היה לבד מול החנות, ולצדו המתינו עוד כמאה לקוחות שהחליטו להגיע כמעט יום שלם מראש. חלק מהזמן בילו ביחד עם עובדי החנות ששוחחו עמם, ובערב הקימו אוהלים מחוץ חלונות הראווה המרשימים. אטאפון הצליח לנצל חלק מהזמן למפגשים חפוזים עם חברים, וניזון מסניף המקדונלדס הסמוך. הצילום הראשון שאותו העלה לרשת תוך שימוש באייפון 7 הוא כנראה אחד הרגעים המרגשים בחייו.

לא בכל מקום נרשמה התנפלות, אם כי זה לא מעיד בהכרח על חוסר עניין. בחנויות הדגל של החברה בלונדון ובניו-יורק נצפו תורים קצרים מהרגיל, אך ההסבר לכך הוא שאנשים רבים יותר ויותר בוחרים פשוט להזמין את המכשיר באינטרנט, ולהמתין בסבלנות לשליח שיביא אותו עד אליהם במקום לעמוד שעות בתור.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully