וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני המצלמה: סיגריה אלקטרונית התפוצצה בתיק יד בקניון

18.9.2016 / 9:55

"זה חרך כל דבר והמיס כל מה שהיה לי בתיק", סיכמה האישה שיצאה לשופינג וסיפרה שהיא נכוותה בקצות אצבעותיה: "זה נשמע כמו ירייה"

צילום מסך

אישה שעשתה שופינג בקניון בניו ג'רזי עמדה בקופה של אחד מדוכני משקפי השמש כשלפתע רעש פיצוץ נשמע ועשן החל להיתמר מתיק היד שלה.

לפי תיעוד מצלמת האבטחה מיום ראשון שעבר, מארה מקינרני נבהלה מקול הנפץ שנשמע מתיק הלואי ויטון היוקרתי שלה. "זה היה מפחיד, מפחיד. זה נשמע כמו ירייה", היא סיפרה בראיון לחדשות המקומיות של רשת NBC. "זה נשמע כמו פצצה שהתפוצצה, חשבתי שמחבלים שמו משהו בתיק שלי".

כפי שניתן לראות בתיעוד, מקינרני מיהרה לשפוך את תכולת התיק על הרצפה ליד הקופה בזמן שהמוכרים בחנות ושאר הלקוחות מיהרו החוצה. סיגריה אלקטרונית היא למעשה מכשיר אידוי המורכב מגוף חימום, נוזל וסוללה.

סיגריה אלקטרונית התפוצצה בתיק. צילום מסך
"זה חרך כל דבר והמיס כל מה שהיה לי בתיק"./צילום מסך

פיצוצים של סיגריות אלקטרוניות אינם נפוצים אך הם גם לא נדירים במיוחד. הבעיה היא שכשהסיגריות מתפוצצות הן לרוב צמודות לגוף ועלולות לגרום לנזק רב. לדברי המומחים, סוללת הליתיום-יון שמפעילה את המכשיר עלולה לגרום לפיצוץ גם כשהסיגריה אינה בשימוש.

"זה חרך כל דבר והמיס כל מה שהיה לי בתיק", סיכמה מארה וסיפרה שהיא נכוותה בקצות אצבעותיה. לדבריה, היא לא תשתמש שוב בסיגריה כזו בעקבות התקרית האלימה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully