וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטופש ומעולה: הכירו את משחק המובייל החדש של טראמפ

אילן גלר

29.9.2016 / 14:18

בתחילת המשחק אתם מגלים שהשנה היא 2017 וטראמפ ניצח בבחירות. האויבים שלכם כוללים את הילרי קלינטון, ברנדי סנדרס, מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און ואפילו אובמה

צילום מסך

אם חשבתם שמערכת הבחירות בארה"ב לא יכולה להיות מטופשת יותר, זה הזמן להכיר את Jrump - משחק המובייל המבוסס על דמותו של המועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ. המשחק הזה בכלל פותח על ידי צוות בניו-זילנד, אך עדיין תופס באופן מבריק את דמותו ואופיו של טראמפ, ואת רוחו של קמפיין הבחירות המטורף שעומד להסתיים בעוד שבועות ספורים.

בתחילת המשחק אתם נוחתים בשנת 2017 אחרי שטראמפ ניצח בבחירות. כעת מתגייס הנשיא הטרי להקים את החומה אותה הוא הבטיח, ובמקום שזו רק תשמש על מנת להגן על ארה"ב מאיום ההגירה המקסיקני, מסוגל טראמפ לדלג מעליה כל הדרך לחלל החיצון. בדרך יהיה עליו להילחם בנבלים, בהם הילרי קלינטון, ברנדי סנדרס, מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און וגם הנשיא המכהן ברק אובמה.

במקרה שבו תכשלו, תזכו כמובן לשטיפה הגונה וטראמפ יכנה אתכם חלשים ולוזרים. האם המשחק הזה ישאר באוויר גם במקרה שבו מנהלי הקמפיין יחליטו להתלונן עליו? לא היינו בונים על זה, ולכן כדאי להוריד אותו כמה שיותר מהר וליהנות מהיצירה הסאטירית המשעשעת הזו, שהיא גם משחק לא רע בכלל.

(להורדה לאייפון, להורדה לאנדרואיד)

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

משחק טראמפ. צילום מסך
משחק לא רע גם בלי קשר לסאטירה הפוליטית./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully