וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: אפליקציות שוות למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

19.9.2016 / 11:09

ארגנו את כל האירועים שלכם בממשק ייעודי, סנכרנו את המחשב לסמאטרפון בקלות, למדו קורס צילום מזורז ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Vesper

מחפשים כלי יעיל שיסייע לכם לארגן את קו המחשבה שלכם? תוכלו בקלות ובנוחות לאגד את כל הרעיונות שלכם למקום אחד. אם אתם עובדים על פרויקט חדש או שאתם מארגנים מזוודה לחופשה, הכלי היעיל הזה יאפשר לכם לשמור במקום אחד הערות, תמונות, טקסטים, לינקים וכל דבר שקשור למיזם או הפרויקט שאתם עובדים עליו. תוכלו לארגן את הרשימות שלכם לפי פרויקטים בעזרת תגיות, לסדר את הפתקיות על ידי גרירה על גבי המסך, להוסיף תמונות לצד הטקסט ולגבות את התכנים.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 37.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

My.Agenda

אם הימים שלכם עמוסים מדי ואתם צריכים לארגן מגוון פגישות ומטלות בזמן נתון, היומן המעוצב הזה יסייע לכם. הוא נוח לקריאה - האירועים מקודדים לפי צבעים - ותוכלו לתזכר את עצמכם על אירועים חשובים, לחפש פגישות ואירועים ולבחור את התצוגה הנוחה ביותר. כדי לשמור על פרטיותכם ניתן להגן על אירועי היומן עם קוד נעילה. אם תרצו לשדרג את הממשק, תוכלו לעשות זאת על ידי רכישה פנימית ישירות מהפלטפורמה ולהוסיף פונקציה של ניהול קבצי מדיה, אופציה להוספת הערות בכתב יד ועוד.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.30 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

WiFi File Sharing PRO

אם אתם מעוניינים לסנכרן את הטלפון שלכם למחשב הנייד מבלי להיעזר בכבל, האפליקציה הזו תסייע לכם לנהל את הקבצים המגובים על הסמארטפון באמצעות ממשק אלחוטי נוח. כעת תוכלו להעתיק, להדביק ולמחוק קבצים מהסמארטפון דרך המחשב. הממשק עצמו פשוט וידידותי כך שגם אם מעולם לא השתמשתם בממשק מסוג זה, בכמה צעדים פשוטים תוכלו לבצע את כל הפעולות.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

DSLR Photography Training apps

רוצים להפוך את התמונות מהחופשה שלכם ליצירות אמנות, לשפר את יכולות הצילום שלכם ולהצטרף לקהילת צלמים כדי לקבל טיפים? אם יש לכם מצלמה מקצועית תוכלו להפיק רבות מהאפליקציה הזו; צרו פרופיל, חלקו ידע שצברתם וגם טיפים. אם תרצו להשכיל ולצבור ידע נוסף בתחום הצילום, הטיפים באפליקציה מסווגים לפי קטגוריות שונות, לצד גלריית צילומים שתתן לכם מוטיבציה לעלות ברמה.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 15 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully