וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל להם בורג: משטרת מוסקבה עצרה רובוט שהפגין ברחוב

אילן גלר

20.9.2016 / 9:43

לפי הדיווחים, פרומובוט הסתובב בין המפגינים ושאל אותם שאלות שונות הנוגעות לעמדותיהם הפוליטיות. השוטרים אפילו ניסו לאזוק אותו בתחילה

צילום מסך

מעצרים משטרתיים במהלך הפגנה פוליטית אינם חידוש מסעיר ברוסיה, אך בסוף השבוע האחרון התרחש בכל זאת דבר מפתיע באירוע שנערך לכבוד ולרי קאלאצ'ב, המועמד לפרלמנט במוסקבה. השוטרים שנכחו בהפגנה החליטו לעצור את אחד המשתתפים - רובוט בשם Promobot.

לפי הדיווחים, פרומובוט הסתובב בין המפגינים ושאל אותם שאלות שונות הנוגעות לעמדותיהם הפוליטיות. את התשובות הקליט, לטענת מפעיליו לצורך בדיקה וניתוח מאוחר יותר על ידי צוותו של קאלאצ'ב. אחד הנוכחים במקום סבר כנראה כי מדובר בהטרדה, ועל כן ביקש מקציני המשטרה לעצור את הרובוט. הקצינים ניסו אפילו לאזוק את ידיו של פרומובוט, אך בסופו של דבר הסתפקו בהעברתו למחסן התחנה.

זו אינה הפעם הראשונה שרובוט מדגם זה מגיע לכותרות. לפני כמה חודשים דגם אבטיפוס של פרומובוט ניצל שער שנותר פתוח במגרש הניסויים במעבדה בה פותח על מנת לברוח החוצה, ולצאת לסיור קצר בעיר במהלכו עיכב את התנועה בכמה צירים מרכזיים. כנראה שהרובוט האמיץ הזה טרם איבד את נטייתו לעצמאות, אחרת לא היה מסתבך שוב עם אנשי הביטחון בבירת רוסיה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

רובוט נעצר במוסקבה. צילום מסך
עלה לניידת או שנשלוף לך את הסוללה./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully