וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים מהעולם: אייפון 7 משמיע קולות "ססססס" מוזרים. מצליחים לשמוע?

אילן גלר

20.9.2016 / 9:54

משתמשים רבים סבורים כי מדובר במערכת קירור חדשנית ומבריקה של אפל, אבל אז לא ברור למה החברה מבקשת מהרוכשים לשוב לחנות ולהחליף את המכשירים

צלמים זמניים מורשים

כמו בכל השקה של מכשיר סמארטפון חדש מתוצרת אפל, גם את השקת האייפון 7 מלווים דיווחים על תופעה מטרידה שאותה גילו הרוכשים הראשונים. הפעם לא מדובר בנטיית המכשיר להתקפל או להישבר, אלא בהתרחשות הרבה יותר מסתורית: חלק מבעלי אייפון 7 מתלוננים כי בזמן שהמכשיר מתאמץ, נשמע ממנו רעש הדומה לשריקה חרישית ("סססס") שנפסקת לאחר שמסתיים העומס על המעבד.

בעוד שלחלק מהמתלוננים הזכיר הרעש הזה מחשב נייד תחת עומס, הרי שלאייפון 7 אין כמובן מאוורר המשמש לקירור החומרה, ועל כן לא ברור מה הוא מקור השריקה מלבד זאת שהוא קשור באופן כלשהו במעבד ה-A10 שבלב המכשיר.

התגובות לעניין מגוונות למדי: משתמשים רבים סבורים כי מדובר במערכת קירור חדשנית ומבריקה של אפל, אך אחרים דווקא סבורים כי הרעש בלתי נסבל ולא מתאים לפיסת טכנולוגיה יקרה כל כך. אפל, בכל אופן, נמנעת בינתיים מלהכריז על התקלה כתופעה המחייבת התייחסות מיוחדת בתקופת ההשקה.

עם זאת, לקוחות המתלוננים על הרעש מתבקשים להגיע לחנות ולהחליף את מכשיר האייפון שלהם ביחידה חדשה. מדיניות זו מעידה כנראה כי לא מדובר בחידוש מתוכנן, ובאפל לא בטוחים עדיין מה מהות התקלה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully