וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשת שהושפלה על ידי צוות אקוניס בפייסבוק: "הם לא התנצלו - אני פשוט פגועה"

20.9.2016 / 10:23

"מי זה צוות אקוניס, אין איזה גיבור אחד בצוות הזה שיגיד 'אני כתבתי'?", תוהה בתיה שפי גוטליב בראיון לאולפן וואלה! NEWS. אז מי כתב את התגובה המשפילה, והאם השר מודע לכך או לוקח אחריות? הדובר שלו אפילו לא מוכן לענות

מערכת וואלה!

"אני מאוד עצובה ופגועה, מאוד", אמרה היום בתיה שפי גוטליב בראיון לאולפן וואלה! NEWS. "לא ציפיתי לתגובה כזו מאף אדם, בטח לא מלשכת השר או השר עצמו, כי מבחינתנו הדף שלו זה הוא".

התקרית המוזרה והחריגה התרחשה שלשום, לאחר שבעמוד שר המדע והטכנולוגיה פורסם פוסט מפיו של אקוניס לגבי יציאתו לחו"ל. "בגאווה, באמונה, בראש מורם ובשליחותכם, אצא הערב לביקור עבודה בארצות הברית", נכתב בתחילת פוסט שהביא להשתלחות חסרת הרסן והחריגה הזו בגולשת. כמו גולשים ישראלים רבים גם בתיה שפי גוטליב הגיבה לדברים וכתבה: "אני לא שולחת אותך אז תרגיש חופשי להישאר".

מפעילי העמוד ענו לה: "צוות אקוניס: את אישה חצופה וכעורה. אף אחד לא שאל את דעתך החולנית". בתיה ההמומה ירתה חזרה: "יפה לך תת רמה. לא זכור לי שכתבתי משהו על המראה שלך. אם לא הפנמת אז בפייסבוק לא צריך לשאול את דעתי. אני כותבת אותה חופשי!". גולשת אחרת ציינה: "מעניין שרק לך הוא מצא לנכון לענות, עוד שר וצוות הזויים".

מפעילי העמוד גם מיהרו למחוק את ההתכתבות הזו אך בתיה הספיקה כמובן לצלם את הדיון ופרסמה את צילום המסך בפרופיל שלה, כשלצדו כתבה: "ראו רמה של שר בישראל. מעניין מי זה צוות אקוניס. עובדי משרדו?".

צילום המסך הזה החל לצבור תאוצה בפייסבוק ולא מעט גולשים החלו לתהות מה עורר את זעמם של מפעילי העמוד, או מדוע הם מרשים לעצמם לייצג שר בממשלה ועדיין להתייחס בזלזול בוטה כזה לגולשת.

אמש פנינו לדובר של השר אקוניס, שלא הכחיש שהתגובה אכן נכתבה ונמחקה על ידי מפעילי העמוד בפייסבוק ואמר "הדברים לא נאמרו על דעת שר המדע. בכל מקרה, מתנצלים אם מישהו נפגע". לשאלות, על דעת מי כן נאמרו הדברים, האם השר אקוניס מודע לתקרית ומה דעתו בעניין - לא התקבלה תגובה או כל התייחסות, וקשה להאמין שגם תתקבל.

"לא ציפיתי לתגובה כזו מעולם מאף אדם. לא פגעתי בו ולא העלבתי אותו", אומרת לנו בתיה. "קודם כל אני חושבת שצריך לענות לגופו של עניין ולא לגופו של אדם, כי באמת לא הגבתי על שום דבר ששייך לתחום הפיזי שלו ואפילו לא על חוכמתו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לדבריה, "מאחר והוא לא שליח שלי ולא הרגשתי ככה אז כתבתי שהוא יכול להישאר, זה בסדר. זה לא פוגע. אני לא יכולה להתווכח איתם על אם אני כעורה או לא, בעיני המתבונן, אבל חולנית - אני חושבת שרק רופא או פסיכיאטר יכול קבל החלטה על מה מצבי. להפתעתי הדף לא נמחק מהר. זה הכעיס אותי וכתבתי שזו תת רמה. מי זה צוות אקוניס, אין איזה גיבור אחד בצוות הזה שיגיד 'אני כתבתי'?".

לדבריה, "השר עצמו לא התקשר ולא גם לשכתו וגם לא אף אחד מטעמו לא התקשר להתנצל. אני לא חושבת שהתנצלות טלפונית מקובלת אחרי שהשחיר את שמי. אני פשוט פגועה".

מאז צילום המסך של ההתכתבות עם בתיה הפך לוויראלי, גולשים רבים פונים לשר בעמוד הפייסבוק שלו ולא נותנים לו לשכוח את מה שמפעילי העמוד ניסו למחוק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully