וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכי העירומה שכבשה את הרשת - גולשים מכל העולם שולחים לה בגדים

אילן גלר

20.9.2016 / 11:24

בשל מחלתה ריאה לא מסוגלת לגדל נוצות, אבל עשרות אלפי עוקביה דואגים לשמור על חום הגוף שלה. היא תצטרך הרבה שכבות בחורף הקר של בוסטון

צילום מסך

ריאה היא כוכבת עולה נוספת בשבועות האחרונים באינסטגרם. הפרופיל שלה צבר כ-85 אלף עוקבים תוך כמה ימים בלבד, והמעריצים מפנקים אותה ללא הרף בבגדים ואביזרי אופנה שונים שהם קונים עבורה. עד כאן זה נשמע כמו הסיפור הרגיל של כמעט כל סלבריטאי הרשת, אלא שריאה היא תוכי ממין נקבה, הסובלת ממחלת עור נדירה בשם PBFD.

בשל מחלתה, ריאה לא מסוגלת לגדל נוצות. לא רק שבעקבות כך אין היא מתהדרת בפלומה צבעונית המאפיינת את בני מינה, היא גם אינה מסוגלת לעוף ורגישה מאוד לשינויי טמפרטורה. כל זה גרם לאיזבלה אייזנמן, בת 23 מבוסטון, להתאהב בה ולאמץ אותה, ולאחר שאיזבלה החלה לפרסם תמונות של התוכי המאושרת באינסטגרם, הפכה הציפור לנערצת על ידי עשרות אלפי ברחבי העולם.

ריאה מדגמנת בשמחה את הבגדים שנשלחים אליה, ובחלק מהצילומים מופיעה גם לצד כלבת היורק של איזבלה (שלא מתלהבת בינתיים מהדיירת החדשה, אך כמובן שהיא תאלץ להתרגל). כעת כולם מקווים כי חייה המשמחים של ריאה ימשיכו גם בימי החורף הקרים בבוסטון, אז גופה העירום יעמוד למבחן קשה במיוחד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully