וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש בווטסאפ: כבר אי אפשר להשתיק באמת קבוצה

21.9.2016 / 8:24

אם עד היום התנחמתם בעובדה שהודעות בקבוצות במושתקות שלכם בווטסאפ לא מטרידות אתכם וגורמות לכם לשלוף מיד את המכשיר מהכיס, אולי לא תשמחו לגלות שהעדכון האחרון מאפשר לתייג אתכם וכך למעשה להשמיע התראה גם בקבוצה מושתקת

צילום מסך

(בסרטון: איך להתקין ווטסאפ למחשב?)

מבלי ששמתם לב, אפליקציית ווטסאפ התעדכנה במכשירי ה-iOS ואנדרואיד וכעת אף אחד בקבוצות הווטסאפ שלכם לא יוכל לחמוק מההודעות שלכם, אם רק תשתמשו בפיצ'ר החדש ותתייגו אותו. התיוג עובד בדיוק כמו בפייסבוק, אם תקלידו כרוכית (@) תקבלו מיד את רשימת החברים בקבוצה ותוכלו לסמן את מי שתרצו שיקבל התראה, גם אם הוא השתיק את הקבוצה. ניתן לסמן כך כמה אנשים ולדאוג שהם ישמעו את ההודעה החדשה.

כנראה שלא תאהבו את האפשרות החדשה אם אתם חברים בכמה קבוצות, כאלו גם שלא ביקשתם שיצרפו אתכם. אבל אם אתם חברים בקבוצות חשובות, מדובר בשדרוג חיובי כי מעכשיו לא תפספסו שום דבר שמכוון אליכם ומנגד, עכשיו גם לא תוכלו להגיד שלא ראיתם. אגב, ניתן לתייג גם אנשי קשר החברים בקבוצה שלא הוספתם לאנשי הקשר.

האפשרות החדשה מתווספת לשורה של עדכונים כמו ציטוט אנשים, המאפשר להגיב בצורה ברורה להודעות, כך שחברי הקבוצה לא יתבלבלו ויווצרו אי-הבנות בעת כתיבת התגובה. החברה גם הרחיבה את גודל הקבוצה ממאה משתתפים ל-256. עם האפשרות הזאת, בפייסבוק מאפשרים אפילו בצורה יותר קלה להתמודד עם מבול ההודעות שמציף את ווטסאפ. לצערנו, העדכון הזה עדיין לא הופך את הקבוצות בווטסאפ לפחות מציקות, אלא בדיוק להיפך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברגע שכותבים @ נפתח תפריט עם שמות של כל חברי הקבוצה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully