וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 ימים בלי טעינה: טלפון הלבנה הטיפש של נוקיה חוזר! בערך

אילן גלר

22.9.2016 / 8:43

לנוקיה 216 אפליקציות בודדות בלבד כמו דפדפן האינטרנט אופרה, חיפוש בינג, וגם גרסה פשוטה של פייסבוק. יש לו מצלמה באיכות 0.3 מגה-פיקסל ונפח אחסון של 16 מגה בלבד

יח"צ - חד פעמי

מיקרוסופט צפויה להשלים בעוד שבועות ספורים את עסקת המכירה של נוקיה ליצרנית האלקטרוניקה הסינית פוקסקון, אך בינתיים מנצלת החברה את הזמן שנותר בכדי להשיק מכשיר טלפון אחד אחרון הנושא את השם הקלאסי "נוקיה".

הנוסטלגיה לא מפסיקה שם, שכן הנוקיה 216 החדש הוא למעשה יורש למכשירי הלבנה (Brick) מפעם. הוא לא סמארטפון, והמפרט שלו נשמע דומה מאוד לזה של מכשירים בני עשור ויותר. למעט העובדה שהסוללה שלו מספיקה להרבה יותר מכמה שעות שיחה, ועוד כמה פיצ'רים.

לנוקיה 216 יש מסך צבעוני בגודל 2.4 אינץ' ורזולוציה של 320X240. שתי המצלמות שלו, הקדמית והאחורית, באיכות של 0.3 מגה-פיקסל, ונפח האחסון המובנה עומד על 16 מגה בלבד (לא גיגה), אם כי הוא ניתן להרחבה באמצעות כרטיס microSD.

נוקיה 216.
כמה אפליקציות ומצלמה גרועה. אנחנו רוצים גם אחד!

מערכת ההפעלה העתיקה, Series 30+, כוללת מגוון מוגבל של אפליקציות כמו דפדפן האינטרנט אופרה, חיפוש בינג, וגם גרסה פשוטה של פייסבוק. ככל הנראה, אין כל אפשרות להתקין אפליקציות נוספות. יש למכשיר כמובן גם יתרונות, המרכזי שביניהם הוא זמן סוללה שנשמע דמיוני יחסית למכשירים מודרניים - 24 ימים בין כל טעינה.

רוכשי המכשיר ייהנו ממשחק אחד בחינם בכל חודש, ומלכתחילה לא ידרשו לשלם יותר מדי, שכן מחירו של הטלפון צפוי לעמוד על פחות מ-40 דולרים. השיווק מתוכנן למדינות מתפתחות, בראשן הודו, אם כי לא נתפלא אם כמה יחידות יגיעו גם אלינו בתור מכשיר למבוגרים או שונאי טכנולוגיה מתקדמת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully