וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ברשת: תיק מחתול אמיתי מפוחלץ נמכר באתר מכירות פומביות

אילן גלר

23.9.2016 / 8:13

חלק מהתגובות שיבחו את חוש ההומור והיצירתיות, חלק נחרדו מהמחשבה שמישהו באמת מתכוון להשתמש בתיק הזה. בסוף הוא נמכר תמורת סכום נאה מאוד

צילום מסך

האם בנוסף לפיקוח על מוצרים מסוכנים או לא חוקיים, חייבים אתרי מכירות פומביות לצנזר גם מוצרים לא מוסריים? כך סבורים מאות מגיבים שנחרדו לראות תיק שעשוי מחתול מפוחלץ אמיתי, כולל ראשו המלא של החתול המוצמד לתיק הפרווה.

לטענת היוצר, אמן הפחלוץ הניו-זילנדי קלייר הובס, החתול נהרג מפגיעת רכב ורק לאחר מכן רכש את גופתו. טענה זו לא ממש מרגיעה את המגיבים הרבים, הסבורים כי מדובר במעשה לא מוסרי ומחריד באופן כללי. "הפכתם את היצור הזה למשהו שהוא אינו - זהו סוף לא הולם לחיה כה אצילית", כתב אחד המגיבים. "זה פשוט מגעיל! אני אוהב חיות ולך אין שום כבוד אליהן!", טען מגיב אחר.

חלק גדול מהתגובות מכיל דווקא תשבוחות ודברי עידוד להובס, המברכים אותו על יכולתו האמנותית המרשימה וחוש ההומור הפרוע. אחד מהמגיבים אפילו ביקש מהובס להשתמש בגופתו שלו לצורך ייצור תיק דומה (לאחר שימות, כמובן). למרות המחאות, אתר המכירות הפומביות שבו נערכה המכירה בחר שלא להתערב, ובסופו של דבר התיק החתולי נמכר תמורת 545 דולרים לרוכש אנונימי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגעיל./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את./מערכת וואלה!, צילום מסך
תיק מחתול מפוחלץ. צילום מסך
השועלים./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully