וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה בין-לאומית בעקבות מפגש ב-Second Life

אילן גלר

26.9.2016 / 8:30

פיונה בטי, תושבת אוסטרליה, ופטריק פרסון, תושב שבדיה, הכירו במשחק המציאות המדומה כשהיא היתה בת 39 והוא בן 21. כעת, לאחר רומן וירטואלי סוער, הם מצפים לילד ראשון ולחתונה חגיגית, בה יארחו שחקני Second Life נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך הם נראו במשחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני טינדר וסנאפצ'אט, הלהיט התורן של חובבי ההיכרויות ברשת היה עולם מציאות מדומה תלת-מימדי בשם Second Life. הפופולריות שלו דעכה עם השנים, אך מפגש שהתרחש על החוף הווירטואלי בשלהי שנת 2007 הוביל לרומן סוער בין גבר ואישה שחיו במרחק עשרות אלפי קילומטרים זה מזה, ועתיד להסתיים בחתונה מרגשת.

המרחק הגיאוגרפי אינו הדבר היחיד שהפריד בין פיונה בטי, תושבת אוסטרליה, ופטריק פרסון השבדי. פיונה הייתה בת 39 כאשר הכירה את פטריק, שהיה אז בן 21 בלבד. "אמרתי לו שאני בשנות ה-30 שלי והוא אמר שהוא בשנות ה-20 שלו", מספרת פיונה. "למען האמת הייתי אז בת 39 והוא היה בן 21, אבל הוא חשב שאני בת 30 בערך ואני חשבתי שהוא בן 28".

פער הגילאים לא הפך לבעיה בשום שלב, גם כאשר פיונה ופטריק חשפו עצמם באופן מלא זה לזו, והחלו להיפגש בעולם הווירטואלי ל"דייטים" שנמשכו שעות בכל יום. בסופו של דבר הפך הקשר לפיזי כאשר פטריק עבר לגור עם פיונה באוסטרליה, וכעת הזוג מצפה לילד ראשון וגם, כאמור, מתכנן חתונה שאליה יוזמנו חבריהם מהעולם של Second Life. גם הם ייפגשו בעולם האמיתי בפעם הראשונה במהלך הטקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכך הם נראים היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • second life

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully