וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית האיטלקיה: "איבדתי תינוק בגלל סרט הסקס שהודלף"

אילן גלר

26.9.2016 / 12:40

בלן רודריגז חשפה כי סרטוני הסקס בכיכובה שהודלפו לרשת לפני מספר שנים גרמו לתקופה הקשה בחייה: "נכנסתי לדיכאון שנמשך כחודשיים, לא יכולתי לעזוב את הבית מרוב בושה"

בשבוע שעבר הוכתה איטליה בתדהמה כאשר טיזיאנה קנטונה, בת ה-31, שמה קץ לחייה בעקבות הפצתם של שישה סרטוני וידאו המתעדים אותה במהלך אקט מיני. הדיווחים על כך גרמו לדוגמנית בלן רודריגז לחשוף כי עברה לפני מספר שנים התעללות דומה כשסרטוני הסקס שלה הודלפו לרשת, שהביאה אותה לכמה מהרגעים הקשים בחייה.

סרטון הווידאו של רודריגז זכה למאות אלפי צפיות וסיקור נרחב בתקשורת המקומית חובבת הסנסציות. "נכנסתי לדיכאון שנמשך כחודשיים", סיפרה הדוגמנית. "לא יכולתי לעזוב את הבית מרוב בושה ואבידתי את התינוק שלי. כששמעתי על הסיפור של האישה שהתאבדה, בכיתי מפני שמה שקרה לי היה דומה ואני יודעת כמה זה נורא".

רודריגז הצליחה בסופו של דבר לחזור לקריירת הדוגמנות שלה, והיום נחשבת לאחת הנשים המצליחות והמפורסמות באיטליה. עם זאת, הסיפור שלה – ובוודאי זה של טיזיאנה – מדגישים כי תופעות השיימינג וההדלפות ברשת אינן שעשוע לצעירים, אלא תופעה פסולה שעשויה לעלות בחיי אדם, ומצדיקה התייחסות רצינית ומקצועית הן מצד אמצעי התקשורת והן מצד הרשויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully