וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטעות הגדולה בחיי": קנה אייפון 7 וניסה לקדוח בו חיבור אוזניות

אילן גלר

26.9.2016 / 16:10

המכשיר החדש של אפל קיבל ביקורות רבות בשל חיבור האוזניות הסטנדרטי שחסר בו. גולש אחד מצא פתרון לבעיה וזכה ל-9 מיליון צפיות ביוטיוב, כולל כמה אנשים שהפכו מאוד, מאוד עצבניים

רויטרס

האייפון 7 החדש של אפל זכה לסיקור נרחב דווקא בזכות מה שאין בו: חיבור אוזניות סטנדרטי. באפל מציעים להשתמש במתאם לחיבור ה-Lightning הקיים במכשיר או לעבור לאוזניות אלחוטיות, אולם סרטון יוטיוב שזכה ליותר מ-9 מיליון צפיות בימים האחרונים מציג פתרון נוסף: קידוח חיבור האוזניות החסר היישר לתוך מארז המכשיר.

כמובן שמדובר בבדיחה – קידוח חור בצידו התחתון של האייפון יגרום רק לנזק, אולם מסתבר כי מבין מיליוני הצופים היו גם כמה גולשים שלקחו את הווידאו יותר מידי ברצינות. אלו מיהרו באמת לקדוח חור במכשיר האייפון 7 החדש שלהם, ולאחר מכן חזרו לעמוד הווידאו ביוטיוב בכדי להתלונן. "ניסיתי את השיטה הזו, וסיימתי עם מסך הרוס ומכשיר לא עובד. באמת שעשיתי את טעות חיי", כותב אחד המגיבים.

גולשים אחרים עדיין לא ביצעו את הקידוח, אך בהחלט מתעניינים באפשרות. "חבר סיפר לי שזה עובד, אך אינני בטוח באיזה מקדח עלי להשתמש", כתב אחד הגולשים בתקווה לעזרה. והעזרה אכן הגיעה, מצד גולשים אחרים שהחליטו להשתעשע על חשבונו. "עבור אלו מכם שמסתבכים, חשוב לציין שחייבים לנקות את המכשיר לאחר הקידוח ולטבול אותו למשך 15 דקות במים עם סבון", הגיב אחד המשתמשים. "אם אתה רוצה שאעזור לך, פשוט כתוב לי את מספר כרטיס האשראי שלך, תאריך התוקף ושלושת הספרות מאחור, ומיד אסביר לך איך לתקן את המכשיר", הוסיף גולש אחר.

קידוח חור אזניות באייפון 7. רויטרס
קידוח חור אזניות באייפון 7/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully