וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגזור ולשמור: חמישה פיצ'רים שלא ידעתם עליהם ב-iOS 10

מייקי לוי

27.9.2016 / 15:20

הסרת אפליקציות מובנת, שינויים בפלטפורמת המסרים, שיטת חיפוש חדשה במאגר התמונות, שיפור בדפדפן וטכנולוגיה חדשה שתחסוך לכם זמן. השפצורים הקטנים שישפרו לכם את חווית מערכת ההפעלה של אפל

הצגת מערכת ההפעלה IOS 10. AP
הצגת מערכת ההפעלה IOS 10/AP

הסרת אפליקציות מובנת

אתם לא משתמשים באפליקציית המייל, מזג האוויר או היומן המובנה? חלק מהאפליקציות כמו iBooks או Home (שהתווספה ב-iOS 10) לא רלוונטיות עבורכם? ובכן, יש לאפל בשורות טובות עבור כל אותם משתמשים והחל מ-iOS 10 ניתן להסיר אפליקציות מובנות. חיסכון במקום לא תרוויחו מהעניין מאחר וחלק מהאפליקציות מוטמעות בתוך המערכת ואף משולבות ביחד עם העוזרת הדיגיטלית סירי, כך שההסרה שלהן לא מועילה מלבד באספקט האסטטי.

seperator

דברים שלא ידעתם שיש בתוך ה-iMessage

בהכרזה על ה-iOS 10 אי שם בחודש יוני, אפל התעכבה רבות על פלטפורמת המסרים והתעקשה להדגים פיצ'ר-פיצ'ר. אומנם היא לא מתחרה בווטסאפ ולא מתיימרת להיות כזאת, אך היא עדיין פלטפורמת המסרים הסגורה של משתמשי אפל וגם עובדת בצורה אינטגרלית בתוך אפליקציית הסמסים. כאשר שולחים סמס למשתמש iOS ומופעל אצלו ה-iMessage, האייפון ימיר את ההודעה ל-iMessage. אם בעבר האפשרויות היו מצומצמות וכללו פתיחת קבוצות, שליחת הודעות שמע ועוד, כעת המשתמשים יוכלו לעשות הרבה יותר. הורדתם מקלדת שדרכה תוכלו לשלוח תמונות GIF? כעת תוכלו להיפטר ממנה, או לפחות בשביל ה-iMessage שכעת תוכלו לחפש תמונות GIF ישירות מהאפליקציה. אם אתם נוהגים לשלוח תמונות באפליקציה, על מנת לחסוך בחבילת הגלישה תוכלו להוריד תמונות באיכות נמוכה יותר. כדי לעשות זאת היכנסו על ההגדרות, הודעות ולמטה תמצאו "הפעל מצב איכות תמונה נמוך".

עוד פיצ'ר חבוי מאפשר לכם לשנות את צורת הבועה שהשולח יקבל, ניתן לשלוח הודעה עם בועת "צעקה" שברגע שהמשתמש יפתח את האפליקציה הוא יראה את הטקסט שלכם בפונט גדול לשניה אחת או דיו בלתי נראה ועוד אפשרויות. כדי לבצע זאת פשוט הקלידו את ההודעה ולחצו לחיצה ממושכת על כפתור השליחה, התפריט הסודי יפתח לכם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
seperator

כעת תוכלו לחפש גם בתוך התמונות

אנחנו מתעדים את כל החיים שלנו בסמארטפון וזה קורה החל מהאוכל שאנחנו אוכלים ועד לאירועים חשובים, ולא סתם מצלמות הכיס נעלמות מן העולם. המצלמה של הסמארטפון נהיית משוכללת יותר ויותר ובאייפון 7 פלוס אף ניתן לקבל עדשה עם זום אופטי, נפח האחסון עובר לענן ולמעשה אנחנו לא מוגבלים בכמות הזיכרון של התמונות שניתן לצלם. עם זאת, אנחנו מצלמים כל כך הרבה והתמונות נאבדות בתוך הגלריה. באפל מבינים זה היטב והוסיפו בעבר אפשרות לצפיה בתמונות על פי מיקום, אך כעת השיקו את אפליקציית התמונות עם אלגוריתם משוכלל המאפשר חיפוש בתמונות. כן, האפליקציה תדע לזהות האם צילמתם מבנים, מסך מחשב ובעצם כל דבר. אפשרות החיפוש קלה ופשוטה לתפעול אך נתמכת רק בשפה האנגלית. כדי להפעיל את אפשרות החיפוש וודאו קודם כל ששידרגתם לגירסת ה-iOS האחרונה, פתחו את אפליקציית התמונות ולחצו על זכוכית המגדלת בצד ימין. כתבו את מה שאתם מחפשים ומיד תקבלו תוצאות בהתאם.

- הצגת מערכת ההפעלה IOS 10. AP
- הצגת מערכת ההפעלה IOS 10/AP

גם הדפדפן שופר

כעת ניתן לפתוח אין סוף חלוניות חדשות בדפדפן הספארי הנמצא במכשירי ה-iOS, אך אם אתם לא מקפידים לסגור אותן, יווצר לכם בלגן ובעיקר עומס. כעת ניתן לסגור את כל החלוניות בבת אחת ומבלי להסתבך. פשוט פתחו את הספארי, לחצו לחיצה ארוכה על האייקון של החלוניות ומיד ייפתח לכם מסך שבאמצעותו תוכלו לפתוח חלונית חדשה או לחילופין, לסגור את כל החלוניות הקימות. ניתן לבצע זאת גם במכשירי האייפון וגם באייפדים. באפל גם הבינו שניתן למנף את המסך באייפד כדי לגלוש בספארי בשתי חלוניות בו זמנית. כאמור, אופציה זו זמינה רק עבור משתמשי האייפד, הודות למסך הגדול, וכדי להיכנס למצב ניתן לגרור חלונית לקצה של המסך או ללחוץ לחיצה ארוכה על לינק ולבחור ב-"צפיה במצב מפוצל" (או דרך לחיצה ארוכה על האייקון של החלונית ובחירה באותה אפשרות).

seperator

רכשתם אייפון 6s או 7? הרווחתם

בהשקת אייפון 6S הציגה אפל טכנולוגיה חדשה - Force Touch המזהה את רגישות הלחיצה. כך ניתן לדעת כמה חזק אתם לוחצים ולהבדיל בין לחיצה עם עוצמה או לחיצה ממושכת. באמצעות ה-Force Touch ניתן לגשת אל קיצורי דרך באפליקציות והחל מ-iOS 10 תוכלו לעשות הרבה יותר. לדוגמה, לוח הבקרה שונה לחלוטין ולחיצה חזקה על הפלאש תאפשר לכם לבחור את עוצמת ההארה של נורית הפלאש בעת השימוש בתור פנס. לחיצה ארוכה על הטיימר תציג לכם חלונית עם זמנים מוגדרים מראש כמו דקה, חמש דקות, 20 דקות או שעה ותחסוך מכם את הכניסה לאפליקציה. לחיצה ארוכה על המצלמה בתוך מנהל המשימות תאפשר את אותן האופציות כמו לחיצה ארוכה על אפליקציית המצלמה, כלומר צילום תמונה, צילום וידאו בהילוך איטי, צילום וידאו או סלפי.

מעבר למסך השליטה, בחלונית ההתראות ניתן לצפות בכל ההתראות מהשבוע האחרון, בהנחה ואתם לא מנקים את החלון. כעת, בעת שתפתחו את החלון, לחיצה ארוכה וחזקה על איקס תאפשר לכם למחוק את כל ההתראות בבת אחת, מבלי למחוק יום - יום. גם השימושים ב-Force Touch באפליקציות שופרו וכעת כל אפליקציה שיש לה גם ווידג'ט תאפשר לכם לצפות במזג האוויר או ביומן, למשל, מבלי לפתוח את האפליקציה - לחיצה חזקה על היישום תעשה זאת. שימושי ופשוט.

הצגת מערכת ההפעלה IOS 10. AP
הצגת מערכת ההפעלה IOS 10/AP
  • עוד באותו נושא:
  • iOS 10
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully