וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייסטיישן 4 פרו יגיע לישראל בתחילת נובמבר

מייקי לוי

27.9.2016 / 12:10

השדרוג המשמעותי לקונסולת המשחקים, שמציג לראווה מעבד גרפי מעודכן ויוכל להריץ משחקים בטכנולוגיית 4K, יעלה 2,399 שקלים. בנוסף, תגיע ארצה גם גרסת PS4 Slim

צילום מסך

(בסרטון: הדגמת המשחקים של סוני)

לפני שלוש שנים וחצי חשפה סוני את הדור הרביעי לקונסולת המשחקים פלייסטיישן והציגה פריצת דרך בתחום. בתחילת החודש חשפה החברה את הפלייסטיישן 4 פרו, לא דור חדש לקונסולה אלא שדרוג משמעותי. לאחר שהוכרזה כי תגיע לעולם ב-15 לאוקטובר, כעת ישפאר, יבאונית הפלייסטיישן, הודיעה כי הוא יגיע גם לישראל בתחילת נובמבר. איתן דרורי, מנהל חטיבת המולטימדיה בישראל, אמר: "פלייסטיישן 4 היא הקונסולה הנמכרת ביותר בעולם ובישראל ואני בטוח שהדגמים והמחירים החדשים רק יחזקו את מעמדה כקונסולה מובילה בשוק. טכנולוגיות חדשות לשיפור איכות התמונה כגון HDR ואביזרים בלעדים כגון Playstation VR (קסדת מציאות מדומה) יתמכו בכל דגמי הפלייסטיישן הקיימים כיום ויושקו בעתיד הקרוב בישראל".

קונסולת הפלייסטיישן 4 פרו מגיעה עם מעבד גרפי ומעבד מעודכנים, ולראשונה משתמשי פלייסטיישן יזכו לשחק ברזולוציית 4K עם תמיכה ב-HDR. מי שינסה להשתמש בפלייסטיישן 4 פרו גם בתור קורא תקליטורי בלו-ריי ב-4K יתאכזב לגלות שהוא יודע רק להריץ משחקים. בסוני ציינו שמשחקים שנראים מדהים כבר היום בפלייסטיישן 4, יראו הרבה יותר עשירים ומפורטים בקונסולה החדשה.

חלק מהמפתחים מעדכנים את המשחקים שלהם שכבר הושקו כדי שיתמכו בקונסולה החדשה וביכולות הגרפיות החדשות שהיא מציעה, בעוד שחלק מהמפתחים ישחררו עדכונים רק בהמשך, אם בכלל. לדוגמה, כבר עכשיו ניתן להוריד עדכון למשחקים כמו Uncharted 4 המאפשרים לנצל את רזולוציית ה-4K. גם אם אין לכם מסך התומך ברזולוציה הזאת, הקונסולה החדשה תביא עמה שיפורים ויזואליים המתבטאים בקצב פריימים גבוה יותר ותמונה יציבה יותר. "אם אתה גיימר שרוצה להיות בחזית הטכנולוגיה, ה-PS4 נועד עבורך", אמרו בסוני. הקונסולה החדשה כאמור תגיע לישראל במהלך חודש נובמבר ותעלה 2,399 שקלים עם אחריות לשנתיים.

לצד הקונסולת פלייסטיישן 4 פרו, הקונסולה הרגילה תמשיך להימכר אך תגיע בגרסת ה-PS4 Slim הקטנה ב-30 אחוזים מדגם הפלייסטיישן 4 המקורי וקלה ב-25 אחוזים עם צריכת אנרגיה נמוכה של 30% פחות מהדגמים הקודמים. כל קונסולות הפלייסטיישן 4 הקיימות והחדשות, יתמכו בטכנולוגיית HDR כך שבמידה ויש לכם טלוויזיה תומכת, הרווחתם משיפור איכות התמונה. מחיר מומלץ לצרכן לגרסת ה-500 גיגה-בייט כולל שלט הוא 1,749 שקלים ו-1,999 שקלים לגרסת ה-1 טרה. גרסת ה-500 גיגה תחל להימכר כבר בימים הקרובים בעוד שה-1 טרה בייט תתחיל להימכר בתחילת אוקטובר. הקונסולות יגיעו עם אחריות לשנתיים של היבואן ישפאר.

פלייסטיישן 4 פרו. יח״צ, צילום מסך
מוכנים לזה? פלייסטיישן 4 פרו/צילום מסך, יח״צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully