וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לזה? נחשף הדגם הסופי גוגל "פיקסל"

מייקי לוי

27.9.2016 / 15:40

המדליף הסדרתי איוון בלאס פרסם תמונות של מה שלטענתו הוא הדגם הסופי של הטלפון החדש של גוגל, שאמור להיות מוצג בשבוע הבא לצד מכשירים חדשים של החברה, ככל הנראה גם ה-Chromecast Ultra. יימכר במחיר התחלתי של 649 דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו רק שבוע לפני ההכרזה של גוגל על סדרת המכשירים החדשה, ה-Chromecast Ultra, העוזר של גוגל לבית והראוטר החדש של החברה. על פי השמועות, כדאי שתתרגלו גם לשם "פיקסל" מאחר ובאירוע שיתקיים, החברה צפויה להיפרד רשמית ממותג הנקסוס המוכר, שליווה אותנו שנים רבות ובתחילת דרכו כלל מכשירים מסובסדים במחירים משתלמים. סדרת הנקסוס יוצרה על ידי אחת מיצרניות הסלולר המוכרות לרבות HTC, LG, סמסונג ואפילו בשנה האחרונה וואווי. כעת נראה שגוגל תשתמש באחד מהמפעלים של החברות כדי לייצר את הפיקסל אך הפעם ללא קרדיט ותחת מיתוג מלא של החברה.

המדליף הסדרתי והאמין לרוב, איוון בלאס (evleaks) הדליף היום את התמונות של מה שנראה כמו דגמי הפיקסל. לטענתו, מדובר בתמונה הסופית ובציוץ הקצר שפרסם כתב "זהו הפיקסל של גוגל". דגם ה-Pixel כולל מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת השבבים סנאפדראגון 821 של קואלקום, 4GB זיכרון RAM, מצלמה אחורית של 12 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל עם סוללה בנפח 2,770 מיליאמפר-שעה. דגם ה-Pixel XL יכלול את אותו המפרט מלבד המסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD וסוללה בנפח גדול יותר של 3,450 מיליאמפר-שעה. הפלאפונים יכללו גם עמידות קלה בפני נתזי מים בתקן IP53. ה-Pixel וה-Pixel XL ימכרו במחיר התחלתי של 649 דולר וההכרזה תתקיים בשבוע הבא בסן פרנסיסקו, לצד מכשירים נוספים של החברה כמו ככל הנראה ה-Chromecast Ultra, העוזר הדיגיטלי הביתי של גוגל וראוטר מבית גוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully