וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר ה-Note 7: רוב הלקוחות מבקשים החזר – או אייפון

אילן גלר

29.9.2016 / 7:19

בסקר שנערך לאחרונה, התברר שרק 18 אחוז מהלקוחות שהתבקשו להחזיר את המכשיר של סמסונג דרשו מכשיר חלופי זהה. השאר בחרו באופציות אחרות, כגון החזר כספי או אייפון חדש

צילום מסך

האם בעקבות הפרסומים על מכשירי נוט 7 מתפוצצים ומבצע ההחלפות שאותו עורכת סמסונג, מוכנים לקוחותיה של החברה הקוריאנית לשוב ולבטוח בה? התשובה, לפי סקר שנערך לאחרונה בארה"ב, היא לא. מבין המשתתפים בסקר, כ-500 לקוחות שהספיקו לרכוש את הנוט 7 ועל כן נדרשים כעת להחזיר אותו לחנות, מסתבר שרק 18 אחוזים מתכוונים לבקש מכשיר נוט חלופי במקומו.

21 אחוז מהנשאלים השיבו כי בכוונתם לבקש מכשיר אחר מתוצרת סמסונג, כדוגמת הגלקסי S7 הוותיק יותר. 35 אחוז ידרשו את מלוא כספם בחזרה, ואילו 26 אחוז מהנשאלים העידו כי הם מתכוונים לנצל את כספי ההחזר בכדי לבצע את הבגידה האולטימטיבית – ולרכוש מכשיר אייפון חדש.

כדאי לציין כי לאותם לקוחות המוכנים לקבל נוט 7 חלופי או מכשיר אחר מסדרת הגלקסי, מציעה סמסונג פיצוי של 25 דולרים לרכישת אביזרים או כזיכוי לחשבון חברת הסלולר. הפיצוי הזה, כך נראה, לא מרשים את רובם המכריע של הלקוחות, החוששים להסתכן עם מכשיר נוסף מתוצרת החברה. עד היום, דווחו לרשות להגנת הצרכן בארה"ב 92 מקרים של מכשירי נוט 7 מתפוצצים, מתוכם 26 מקרים שהסתיימו בפגיעות גוף, ו-55 מקרים של פגיעה ברכוש כגון שריפות או נזק לכלי רכב.

  • עוד באותו נושא:
  • note 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully