וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם דיסני בין המעוניינות ברכישת טוויטר

אילן גלר

28.9.2016 / 16:10

חברת הבית של מיקי מאוס צפויה להציע בין 18 ו-30 מיליארד דולר תמורת בעלות מלאה על הרשת החברתית. אם תשלים את העסקה, צפויה דיסני לפתח את שידור הווידאו החי באתר

לוגו הרשת החברתית טוויטר. ShutterStock
בקרוב בבעלות חדשה?/ShutterStock

מסתבר שלא רק גוגל לוטשת עיניים לעבר טוויטר, הרשת החברתית הוותיקה שלפי הדיווחים מנהלת כעת משא ומתן למכירתה מול מספר גופים עסקיים. חברה נוספת שהצטרפה למרוץ היא לא אחרת מדיסני, שצפויה להציע סכום של בין 18 ל-30 מיליארד דולר תמורת בעלות מלאה על טוויטר, לרבות הטכנולוגיה, האפליקציות, וכמובן גישה לכל המשתמשים בשירות.

מדוע חברת הבית של מיקי מאוס מעוניינת ברכישתו של אתר אינטרנט? דיסני, כפי שרבים מכם בוודאי יודעים, היא הרבה יותר מאולפן סרטים או אפילו דיסנילנד (הפארקים המפורסמים מספקים לחברה רק כ-20 אחוז מהכנסותיה). החברה מחזיקה ברשתות טלוויזיה ואתרי תוכן (Hulu), ומעוניינת להגדיל את נוכחותה ברשת על מנת להגיע לכל אותם לקוחות שאינם מחוברים לשירותי הכבלים או הלוויין.

במידה ואכן תרכוש את טוויטר, צפויה דיסני לפתח את שידור הווידאו החי באתר, בדומה למאמץ שאותו מבצעת פייסבוק במהלך השנה האחרונה בתחום. פייסבוק עצמה, אגב, אינה מעוניינת לפי הדיווחים לרכוש את המתחרה הבולטת שלה, אולי מחשש כי עסקה כזו תתקל בהתנגדות מצד הרשויות בארה"ב שיטענו כי מדובר באפשרות ליצירת מונופול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully