וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 גיגה זיכרון ומסך 6 אינץ': דלף המפרט של וואווי Mate 9 שיושק בקרוב

2.10.2016 / 9:35

לפי הדיווחים תהיה גם גרסה של 4 גיגה RAM, שתגיע עם נפח אחסון של 64 גיגה או 128 גיגה, וגרסת ה-6 גיגה זיכרון RAM תגיע בנפח איחסון של 256 גיגה. גם למכשיר הזה יהיו כנראה צמד עדשות לייקה בגב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה דומה למעט העדשה הכפולה בגב./מערכת וואלה!, צילום מסך

יצרנית הסלולר הסינית, וואווי, מקפידה להשיק מדי כמה חודשים מכשיר חדש. אחרי הנובה והנובה פלוס - שני מכשירי ביניים, לא רעים בכלל אבל גם לא כל כך מיוחדים - מארגנת וואווי השקה נוספת שתתקיים ככל הנראה ב-18 בנובמבר. הפעם, לפי השמועות, תציג החברה את המייט 9 - הדור הבא של פאבלט הפרימיום שלה.

בשעה שה-Note 8 של סמסונג וה-V20 של LG - הפאבלטים של החברות המתחרות - יהיו ככל הנראה כבר בחנויות בעולם וגם בישראל עד אז, אולי שווה יהיה להמתין קצת לראות האם המפרט שדלף באמת יגיע עם תג מחיר משתלם.

לפי התמונות והמפרט שדלפו, לכאורה, ה-Mate 9 לא יגיע עם עיצוב שונה וישמור על אותו הקו העיצובי. הוא יכלול שיפורים קלים בעיצוב ויגיע גם עם מסך בגודל 6 אינץ' ברזולוציית Full HD. בפנים הוא יצויד בערכת השבבים Kirin 960, המתקדמת יותר מזו של ה-P9 ויגיע בכמה גרסאות זיכרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצבעים והמחירים בסין./מערכת וואלה!, צילום מסך

גרסת ה-4 גיגה RAM תגיע עם נפח אחסון של 64 גיגה או 128 גיגה וגרסת ה-6 גיגה זיכרון RAM תגיע בנפח איחסון של 256 גיגה. הדבר המעניין ביותר במכשיר החדש הוא מערך המצלמות, שכן בדומה ל-P9, גם הפאבלט החדש של החברה צפוי לכלול עדשה כפולה של חברת לייקה, רק אחת מעל השנייה ולא אחת לצד השנייה.

כמו כן, לפי הדיווחים, ה-Mate 9 יהיה המכשיר הראשון של חברת וואווי המגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט ועם ממשק ה-EMUI 5. מחירו של הדגם הכי יקר צפוי לעמוד על כ-700 דולרים והכי זול יעלה כ-480 דולרים, לפי הדיווחים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully