וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנו לעצמכם מתנה לחג: 6 גאדג'טים מגניבים עד אלף שקלים

2.10.2016 / 9:46

סמארטפון שני למשחקים ומולטימדיה, מצלמת אקסטרים, צמיד חכם, רובוט כדורי ממלחמת הכוכבים, אוזניות אלחוטיות ורמקול נייד - אם גם השנה לא קיבלתם אף מתנה שווה, קבלו כמה המלצות שיסייעו לכם לפצות את עצמכם

צילום: ערוץ היו-טיוב של Samsung Mobile

ראש השנה הגיע שוב, וכמו בכל תקופת חגים רובנו מחלקים ומקבלים מתנות; וכמו בכל שנה, לא פעם המתנות האלה לא ממש מלהיבות ואולי אפילו די מאכזבות. אם התבאסתם שלא קיבלתם אפילו מתנה אחת, שלא מתחשק לכם להוריד ממנה את הידיים, והחלטתם לפצות את עצמכם - קבלו כמה גאדג'טים מגניבים עד סכום של 999 שקלים. אז קנו לעצמכם מתנה לחג.

צמיד כושר חכם Gear Fit 2

אמנם שעון חכם שווה, שאינו בן שנתיים לפחות, לא תוכלו להשיג בסכום של עד 999 שקלים אבל כן תוכלו להרשות לעצמכם את ה-Gear Fit 2 - צמיד כושר חכם של סמסונג, שהוא הכלאה בין צמיד כושר לשעון חכם. לצמיד מסך בגודל 1.5 אינץ' מסוג Super Amoled, שניתן לצפות בו בכל תנאי תאורה בצורה ברורה, הוא קל מאוד על היד ומרגיש טבעי. הצמיד מסתנכרן עם מכשירי אנדרואיד ומציג את כל ההתראות המתקבלות במכשיר, ישירות על היד שלכם. אם אתם עושים ספורט או סתם רובצים על הספה בסלון, הוא ישמור אתכם מעודכנים. ל-Gear Fit 2 מד דופק וחיישן GPS מובנה, כך שניתן להשאיר את הסמארטפון בבית, להתחבר לשעון עם אוזניות אלחוטיות ולצאת לריצה. הדבר הטוב ביותר בצמיד בכושר החכם של החברה הוא חיי הסוללה; בטעינה אחת תקבלו 3-4 ימי עבודה. מחירו של צמיד Gear Fit 2 הוא 899 שקלים והחיסרון היחידי שלו הוא שהוא אינו מסתנכרן עם אייפונים.

מצלמת אקסטרים Xioami Yi

החגים זו תקופה מצוינת לצאת לטייל, ואם אתם רוצים השנה גם לתעד את הרכיבה שלהם בטבע, את השיט או כל פעילות אחרת שבחרתם לעשות - ואין לכם אפשרות לוותר על כמה אלפי שקלים לטובת ציוד מקצועי - קבלו המלצה למצלמת אקסטרים רב-שימושית במחיר נוח. עד לאחרונה, חברת GoPro נהנתה מבלעדיות בתחום מצלמות האקסטרים, אך חברת Xiaomi נכנסה בשנה האחרונה לתחום חזק עם חטיבת הצילום שלה Yi. המצלמה שלה נותנת תמורה טובה לאלו שרוצים מצלמות אקסטרים עם עדשה רחבה בזווית 155 מעלות, חיישן 16 מגה-פיקסל Exmor R של חברת סוני ו-95 דקות צילום ברזולוציה Full HD עד רזולוציית 2K במחיר של 399 שקלים. ניתן לרכוש גם כיסוי נגד מים ואביזרים נוספים בנפרד.

אוזניות אלחוטיות JayBird

חברת Jaybird האמריקנית מוכרת בזכות הרמה הגבוהה שהיא מציעה בתחום אוזניות הספורט, בחודש אוגוסט התבשרנו שהמותג עושה עליה ומגיע לישראל. האוזניות JayBird Freedom הן אוזניות אלחוטיות, המגיעות בדיוק בשיא השיח הציבורי על הפרידה משקע האוזניות הסטנדרטי. ל-Freedom סאונד מצוין, הנדסת אנוש מתקדמת המאפשרת נוחות מקסימלית בהאזנה וגם שימוש במהלך כל פעילות ספורטיבית או יומיומית. או במקרה של החגים - להתנתק קצת מכל הרעש מסביב. הן מאפשרות עד שמונה שעות שימוש ברצף - ארבע שעות על בסיס הסוללה הפנימית ועוד ארבע שעות נוספות הודות למטען הנייד שהחברה פיתחה. כמו כן, האוזניות מגיעות עם אפליקציה ייעודית המאפשרת למשתמש לנהל אקולייזר פשוט ונוח. מחירן המומלץ לצרכן הוא 899 שקלים.

סמארטפון מייזו M3 Note

אם משתמשים בסמארטפון מיושן והחלטתם שזה הזמן להחליף אותו אבל אתם לא רוצים לשבור את קופת החיסכון, למותג הסיני Meizu יש מכשיר שיכול לספק אתכם לפחות לשנה הקרובה, או עד שתחליטו בדיוק איזה מכשיר יקר יותר אתם רוצים (אם בכלל). אם אתם לא זקוקים למכשיר חדש, יכול להיות מגניב להחזיק מכשיר משחקים ומולטימדיה שתוכלו למלא רק בתכני פנאי ולא לחשוש לבזבז לו את הסוללה. ל-M3 Note מפרט שווה לכל מי שלא מחפש את המכשיר המתקדם ביותר אך רוצה סמארטפון לשימוש ממוצע וסביר. ה-M3 Note מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, קורא טביעות אצבע בכפתור הבית, מעבד שמונה ליבות של MediaTek ו-2 גיגה זיכרון RAM. הוא מצויד במצלמת 13 מגה-פיקסל אחורית ומצלמת 5 מגה פיקסל קדמית. את כל זה מפעילה סוללה בנפח מרשים של 4,100 מיליאמפר-שעה כך שתוכלו לעבוד איתו זמן רב. מחירו של ה-M3 Note עומד על 999 שקלים.

BB8

הוא לא באמת מוצר שניתן להשתמש בו לאורך זמן רב כמו אוזניות אלחוטיות, סמארטפון או מצלמת אקסטרים אבל הוא גאדג'ט שכל תכליתו הוא כיף טהור. אחד הכוכבים הבלתי-מעורערים בסרט האחרון בסדרת "מלחמת הכוכבים" הוא הרובוט הכדורי החמוד BB8. רובוט הצעצוע של חברת "ספרו" מחקה בצורה כמעט מושלמת את הרובוט בסרט והוא מאזן את ראשו לבד. מהירותו עומדת על 7.2 קמ"ש וניתן לכוונו לפטרל ולצפות כיצד הוא מסייר באופן עצמאי, או להנחות אותו בעצמכם באמצעות האפליקציה. הרובוט הקטן מזהה ומגיב לקול ואף ניתן להקיט ולצפות באמצעותיו בסרטוני וידאו. האפליקציה זמינה גם עבור משתמשי אייפון וגם אנדרואיד וטעינה אלחוטית אחת, באמצעות הנחת הרובוט על המשטח היעודי, מספיקה לשעת משחק. מחירו בישראל 899 שקלים, ואין ספק שזה הגאדג'ט הכי כיפי שתוכלו לרכוש החג.

רמקול נייד Boom 2

חברת Ultimate Ears נרכשה על ידי לוג'יטק ומאז UE משמשת כחטיבת מוצרי השמע הניידים של החברה. הרמקולים שהיא מייצרת מספקים שמע איכותי ומהנה אך גולת הכותרת היא העמידות למים. אמנם הקיץ כבר נגמר וכבר נעלמים הימים שתוכלו לשרוץ לצדם בים או בבריכה, אך אם אי פעם חלמתם לרקוד בגשם - זהו הרמקול בשבילכם. ה-Boom 2 עמיד למים ומספק עוצמת שמע עוצמתית שמספיקה אפילו למפגש גדול של 20 חברים. ותוכלו גם לקחת אותו למקלחת. מחירו לא זול שכן הוא עולה 999 שקלים וניתן גם למצוא אותו מחודש במחיר של פחות מ-500 שקלים. אם המחיר גבוה מדי, אנחנו ממליצים גם על Roll 2 שכולל עמידות למים אך עם עוצמת שמע נמוכה יותר.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully