וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 אייפונים בחצי דקה: התחרפן בחנות אפל והרס הכול. צפו

אילן גלר

5.10.2016 / 8:53

"אפל היא חברה שמפרה את זכויותינו כצרכנים המתגוררים באיחוד האירופי", אמר הלקוח בתחילת הסרטון. "עכשיו אתם יודעים מה קורה? זה מה שקורה!"

צילום מסך

נזק כבד נגרם לחנות אפל בעיר דיז'ון שבצרפת (שעל שמה נקרא החרדל המפורסם), לאחר שלקוח מעוצבן של החברה איבד שליטה בעקבות סירובה של אפל לפצות אותו על סכום הרכישה המלא אותו הוא שילם. לא ברור מדוע בדיוק החליט אותו לקוח שמגיע לו החזר כזה, אולם לאחר שנענה בשלילה החליט כי מדובר בעבירה חמורה על חוקי הגנת הצרכן של האיחוד האירופאי - והחליט לאכוף את החוק בעצמו.

"אפל היא חברה שמפרה את זכויותינו כצרכנים המתגוררים באיחוד האירופי", אמר הלקוח בתחילת הסרטון המתעד את הוונדליזם. "הם סירבו לפצות אותי, אמרתי להם שיחזירו לי את הכסף בחזרה והם ענו 'לא'. עכשיו אתם יודעים מה קורה? זה מה שקורה!". מיד לאחר הדברים הללו, הסתער הלקוח על החנות תוך שהוא אוחז בכדור מתכת כבד, והחל לשבור כל מכשיר אייפון, אייפד ומחשב מקבוק עליהם הצליח להניח את ידו.

בסופו של דבר, ולא לפני שנגרם לחנות נזק כבד, הצליחו המאבטחים להתגבר על הלקוח, וקציני המשטרה שהגיעו למקום עצרו אותו והעבירו אותו לתחנה לצורך המשך החקירה. שימו לב כיצד הוא ממשיך לזרוע הרס בחנות ואף אחד מהעובדים לא ניגש אליו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הרס חנות אפל. צילום מסך
ניפץ את המכשירים מהתצוגה אחד-אחד./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully