וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואווי השיקה היום בישראל את ה-P9 פלוס וה-P9 לייט. כמה הם יעלו?

5.10.2016 / 9:31

לפלוס מסך בגודל 5.5 אינץ', סוללת 3,400 מיליאמפר-שעה, 4 גיגה זיכרון RAM, 64 גיגה לאחסון פנימי והוא מצויד במערך הצילום המשובח שפותח עם לייקה. דגם הלייט חלש הרבה יותר והוא מיועד למשתמשים הרבה פחות אינטנסיביים

צילום מסך

כחמישה חודשים לאחר השקת ה-P9, יצרנית הסלולר הענקית וואווי משיקה בישראל את שני הדגמים הנלווים - P9 פלוס ו-P9 לייט. מכשירי ה-9P בנויים מזכוכית באיכות גבוהה ברמת D2.5 ואלומיניום מהסוג המשמש את יצרניות המטוסים, עם קצוות מלוטשים.

לפלוס מסך בגודל 5.5 אינץ' Full-HD מסוג AMOLED, מעבד Kirin 955 חדש, סוללת 3,400 מיליאמפר-שעה, 4 גיגה זיכרון RAM, 64 גיגה לאחסון פנימי והוא מצויד במערך הצילום המשובח שנוצר בשיתוף פעולה עם יצרנית המצלמות "לייקה" - מצלמה אחורית כפולה של 12 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל ופיצ'רים נוספים כמו חיישן קורא טביעת אצבע.

ל-P9 לייט מסך Full-HD בגודל 5.2 אינץ', 2 גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה פנימי לאחסון. הוא מצויד בסוללת 3,000 מיליאמפר-שעה ובגבו עדשה אחת ולא שתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחת P9 - מימין: הלייט, הרגיל והפלוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

המכשירים יימכרו מתאריך 16 באוקטובר. ה-P9 פלוס יימכר בסכום של 2,999 שקלים, בצבעים זהב וכסף. הלייט יעלה 1,599 שקלים והוא יגיע בצבעים שחור ולבן.

לאחרונה פרסמה חברת IDC, המודדת את היקפי השוק של יצרניות הסלולר בישראל, כי נתח השוק של וואווי, נאמד היום ב כ-9 אחוזים, מה שאומר שבשנתיים האחרונות קפץ המותג ב-700 אחוזים (מ-1.1 אחוזים). "לאור הצלחת מכשיר ה-9 P בישראל ובעולם, אנחנו שמחים להשיק דגמים נוספים במשפחה, עם דגם הפרימיום P9 PLUS הכולל זיכרון עבודה מוגדל, סוללה גדולה יותר, מסך גדול וחווית הצילום הטובה ביותר באמצעות הסמארטפון", אמר קובי כליף, מנכ"ל וואווי ישראל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully