וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייפון 7 התפוצץ בקופסה בדרך לרוכש

אילן גלר

6.10.2016 / 9:38

רוכש המכשיר, שהעלה את התמונות ל-Reddit, טוען כי כך הסמארטפון החדש והיוקרתי של אפל הגיע אליו - שרוף לחלוטין בתוך האריזה

צילום מסך

(בסרטון: מבחן התעללות באייפון 7)

האם גם מכשיר אייפון 7 החדש של אפל סובל מתקלה חמורה, כמו הגלקסי נוט 7 של סמסונג, שעלולה לגרום לסוללה שלו להתפוצץ? מקרה אחד שדווח לתקשורת בהחלט מעלה חשד שכזה, אם כי עדיין לא ברור האם בכלל מדובר בתופעה. ייתכן, כמו בכל מה שנוגע לתמונות ברשת, שמדובר גם בזיוף. בהיעדר התייחסות רשמית מצד אפל, או הרשויות להגנת הצרכן בארה"ב, כל שנותר הוא לנסות ולשפוט לפי הצילומים.

כפי שניתן לראות, התמונות מציגות מכשיר אייפון 7 פלוס, שנראה הרוס לחלוטין. גם האריזה בתוכה הגיעה פגומה, אם כי האש לא התפשטה מעבר לקופסה ולכן גם לא נגרם נזק בעת ההתפוצצות. רוכש המכשיר, שהעלה את הצילומים לאתר שיתוף התכנים הפופולרי Reddit, טוען כי כך הסמארטפון החדש והיוקרתי של אפל הגיע אליו - כלומר הסוללה התפוצצה בתוך האריזה עוד בזמן המשלוח.

לפי הדיווח, באפל הסכימו לקחת אחריות על הפגיעה במכשיר ואמורים לתאם את החלפתו. החברה עצמה, כאמור, לא הגיבה או אישרה את הפרטים לעיתונאים בארה"ב שפנו אליה. במידה ואכן מדובר בתקלה בפס הייצור, ולא במכשיר אחד, סביר להניח כי במהלך השבועות הקרובים נשמע על עוד הרבה מאוד מכשירי אייפון 7 מתפוצצים ובמקרה שכזה אפל לא תוכל להמשיך ולהתעלם. ההימור שלנו - מדובר במכשיר בודד ולא בתופעה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נותן פייט לגלקסי נוט 7 של סמסונג. אייפון 7 שהגיע, לכאורה, ללקוח אחרי פיצוץ בקופסה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully