וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: אייפון פולט כפול קרינה מגלקסי

אילן גלר

6.10.2016 / 8:02

כמות הקרינה (SAR) הנפלטת ממכשירי אייפון עומדת על 1.166 וואט לקילוגרם בממוצע לעומת מכשירי סמסונג, שבממוצע פולטים כמות קרינה של 0.517 וואט לקילוגרם

צילום מסך

(בסרטון: פירוק גלקסי S7)

ממשלת דרום-קוריאה ערכה לאחרונה בדיקה בנושא כמות הקרינה הנפלטת ממכשירי סמארטפון פופולריים הנמכרים במדינה. תוצאות הבדיקה, שנערכה בתנאי מעבדה ובמדידה מדויקת ככל הניתן, מעידים כי מכשירי האייפון של אפל פולטים כמות קרינה יותר מכפולה ביחס לדגמים המיוצרים על ידי המתחרה הגדולה והדרום קוריאנית, סמסונג.

לפי המספרים, כמות הקרינה (SAR) הנפלטת ממכשירי אייפון עומדת על 1.166 וואט לקילוגרם. מכשירי סמסונג, בממוצע, פולטים כמות קרינה של 0.517 וואט לקילוגרם. בהתאם לתוצאות הללו, דורגו מכשיריה של סמסונג כבטוחים ביותר לשימוש, בזמן שמכשירי אפל (וגם מכשירים מתוצרת LG, מתחרתה של סמסונג מבית) דורגו במקום השני.

חשוב לציין כי לפי תקני הבטיחות הנפוצים בעולם, כל מידת קרינה פחותה מ-1.6 וואט לקילוגרם היא בטוחה לחלוטין לשימוש - כך שלא אמור להיות מבחינה בריאותית שום הבדל בין המכשירים; לפי כך, ממשלת דרום קוריאה לא ממליצה להפסיק להשתמש באייפונים. מחקרים ארוכי טווח בנושא, הנערכים בימים אלה, עשויים לשנות את התמונה אך נכון לעכשיו הקונצנזוס המדעי הוא שאין כל סכנה בקרינה סלולרית בתוך הטווח המותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אייפון. ShutterStock
עדיין בתקן. אייפון./ShutterStock
וידאו שאורן דותן צילם מהשקת המכשיר החדש של סמסונג גלקסי S7. צילום מסך
סמסונג גלקסי S7./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully