וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוט להכנת פנקייקים, חולצה שמחממת את עצמה ועוד

מייקי לוי

7.10.2016 / 8:56

ביקרנו בכנס ה-DLD ושבוע החדשנות שנערכו בשבוע שעבר בתל אביב וגילינו שסצנת הסטארט-אפ הישראלית עדיין מצליחה לחדש ולבעוט. וגם ראינו את סורק התלת-ממד הגדול בעולם, מדפסת התלת-ממד הגדולה בעולם ועוד

עומרי ויס

בשבוע שעבר נערך בישראל כנס ה-DLD - פסטיבל החדשנות שמתקיים מדי שנה בתל אביב. הכנס הפך למוקד עליה לרגל של מאות יזמים ומשקיעים מרחבי העולם, שמגיעים לשמוע על החידושים הישראלים ולשוחח עם יזמים ומשקיעים בארץ.

האירועים השונים, במסגרת הפסטיבל, התקיימו לאורך כל השבוע במהלכו גם חברות סטארט-אפ פתחו את דלתותיהם לציבור הרחב שהגיע להתרשם. שדרת רוטשילד הפכה לשדרת החדשנות ובה מייקרים ומפתחים הציגו את הפיתוחים שלהם.

בין החידושים שהוצגו הייתה מכונה המייצרת פנקייקים בעצמה, נראו פיתוחים בתחום האופנה והטקסטיל כמו לבוש מודולרי המודפס בתלת-ממד, שנועד להגנה עצמית והישרדות לנשים, ואף סריג המאפשר שליטה בעוצמת חימום הגוף על ידי שפשוף השרוולים ועוד.

בכנס עצמו, שנערך במתחם התחנה, הקימה חברת אינטל ביתן מרשים ובו הציגה את התחומים בהם היא הולכת להתמקד כמו שימוש במצלמת ה-RealSense ביחד עם משקפי מציאות מדומה, שימוש במצלמה כדי לשלוט ברחפנים, אסלה חכמה ועוד. בנוסף הגיעו להציג גם נציגי תערוכת החדשנות של העיר ברלין, ובתערוכה ניתן היה לראות את סורק התלת-ממד הגדול בעולם, מדפסת התלת-ממד הגדולה בעולם ועוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

DLD תל אביב. מערכת וואלה!
"מצאתי חנייה באפור! אני לא זז מפה"./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully