וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: טלפון נוקיה ישן חטף קליע - והציל חיים באפגניסטן

אילן גלר

9.10.2016 / 8:38

התמונה הועלתה לרשת בפרופיל הטוויטר של פיטר סקילמן, עובד לשעבר בנוקיה שהיה אף שותף להשקת הנוקיה 301. האם מדובר בזיוף? הגולשים החליטו לתת לו ליהנות מהספק

צילום מסך

זוכרים את מכשיר הנוקיה 301? הוא יצא בשנת 2013 אך הוא נראה כאילו הגיע מתקופה קדומה; ה-301 היה אחד ממכשיריה האחרונים של נוקיה טרם הפכה החברה לחלק ממיקרוסופט והקדישה עצמה לייצור מכשירי סמארטפון מבוססי Windows Phone (גם המיזם הזה כזכור לא הסתיים בהצלחה גדולה).

בדומה לשאר מכשירי הטלפון הניידים של החברה מאותה תקופה, גם המכשיר הזה היה מכשיר עבה, כבד ועמיד במיוחד - ומתברר שתכונות אלו הצליחו להציל את חייו של אדם בדרך לא צפויה, או לפחות לא באמצעות פיצ'ר שתוכנן על ידי המהנדסים הפינים.

בתמונות שרצה ברשת נראה שהמכשיר הצליח לעצור קליע ולפי הדיווח הקליע הזה היה אמור לפלח את גופו של אדם באפגניסטן. הקליע חדר דרך המסך, עשה את דרכו בתוך המכשיר אך לא יצא מצדו השני, וניתן אפילו לראות חלק ממנו מבצבץ מגב הטלפון.

התמונה הועלתה לרשת בפרופיל הטוויטר של פיטר סקילמן, עובד לשעבר בנוקיה שהיה אף שותף להשקת הנוקיה 301, ועל כן הוא שמח על ההזדמנות להתפאר בכוחו המרשים של המכשיר הוותיק. סקילמן טען שהתמונה הועברה לו על ידי אחד מחבריו, והוא איננו בטוח היכן בדיוק צולמה ומי היה אמור להיות הקורבן של אותו כדור.

חלק מהמגיבים אף העלו השערות כי מדובר בזיוף, אם כי כבר ידוע בוודאות על מקרים קודמים שבהם מכשירי סלולר הצליחו לבלום קליעים שנורו בזוויות מסוימות. כיום מכשירי הסמארטפון דקים ושבריריים, אך לפני כעשור הטלפונים הסלולריים בדור השני היו ידועים בחוסן הפיזי שלהם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה 301

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully