וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: למי מתאים אייפון 7 ולמי מתאים אייפון 7 פלוס?

שי מזרחי

13.10.2016 / 7:11

שני מכשירי הדגל שאפל השיקה לפני כחודש מצוינים אבל לראשונה יש הבדל גדול בין הדגמים, מעבר לגודל המסך. המצלמה ב-7 פלוס מאפשרת לצלם תמונות הרבה יותר איכותיות וחדות, וזה הבדל שלא כדאי להתעלם ממנו בעת בחירת מכשיר

מערכת וואלה!

העולם עדיין לא נרגע מהבאזז שיצרה אפל בהשקת אייפון 7 ואייפון 7 פלוס לפני כחודש אך כעת, אחרי שימוש מעמיק בשני המכשירים, אפשר כבר לקבוע כי הם מיועדים למשתמשים שונים. למרות שיש לא מעט תכונות דומות בין ה-7 ל-7 פלוס, כל אחד מציע חבילה מעט שונה.

באייפון החדש אפל שיפרה את המצלמה, חיי הסוללה ואת הממשק כמובן. אייפון 7 מגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ' (זהה לקודמו) עם שדרוג בצבעים ולא ברזולוציה. הוא מצויד במצלמת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F1.8, לצילום בתנאי תאורה חשוכים, וקולט 50 אחוזים יותר אור מהחיישן הקודם. בנוסף המצלמה באייפון 7 כוללת מייצב תמונה אופטי, שהיה עד כה רק בדגם הפלוס. גם נורית הפלאש שופרה והיא כוללת ארבע נורות לד.

אייפון 7 פלוס מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ', באותה רזולוציה ועם אותו שיפור במנעד הצבעים. בגבו של המכשיר חיישן מצלמה כפול, עם שתי עדשות של 12 מגה פיקסל וביחד הן מאפשרות לבצע זום אופטי X2. הבשורה לחובבי הסלפי היא שהמצלמה הקדמית באייפון 7 וב-7 פלוס שודרגה למצלמת 7 מגה פיקסל.

אייפון 7 מול אייפון 7 פלוס. מערכת וואלה!
אייפון 7 פלוס לצד אייפון 7 - המצלמה עושה הבדל עצום./מערכת וואלה!

שני האייפונים מצוידים בשבב A10 חדש ועוצמתי, הכולל מעבד מרובע-ליבות, שלטענת אפל הוא המעבד המהיר ביותר שנמצא כיום בסמארטפונים. המעבד מהיר ב-40 אחוזים מקודמו וצורך 66 אחוזים פחות סוללה. שני המכשירים עמידים למים ואבק בתקן IP67 (עד חצי שעה בעומק של מטר וחצי). לשני המכשירים רמקולים היקפיים, הממוקמים בחלקו העליון והתחתון של המכשיר. באפל נפרדו רשמית משקע האוזניות, שכן עכשיו חיבור האוזניות הרשמי יעשה באמצעות שקע ה-Lightning.

בזכות מעבד ה-A10, העבודה על שני המכשירים מהירה וחלקה אך נראה שהעבודה על ה-7 פלוס חלקה מעט יותר, כנראה משום שהוא מצויד ב-3 גיגה זיכרון RAM ולא רק ב-2 כמו אייפון 7. גם הרמקולים ההיקפיים עושים עבודה מעולה וכל לחיצה על פליי הופכת לתענוג.

אז מה ההבדל בין אייפון 7 לאייפון 7 פלוס? המובן מאליו הוא המסך - מי שרגיל לעבוד על האייפון שלו עם יד אחת יתקשה מאוד לעשות זאת עם 7 פלוס. אולם צפייה במדיה הופכת לחוויה הרבה יותר מהנה במסך גדול. אבל ההבדל העיקרי, וזה שמטה את הכף לטובת האייפון 7 פלוס היא המצלמה. מערך הצילום הכפול ב-7 פלוס מפיק תמונות בעלות עומק שדה איכותי כמו במצלמת DSLR מתקדמת, והזום האופטי מאפשר להתמקד באובייקטים סוף סוף מבלי לפגוע באיכות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully