וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם LG G4? כדאי לכם לקרוא את זה לפני שהוא ימות

10.10.2016 / 8:37

לא ברור מה גרם לרונלייט, יבואנית LG לישראל, לקחת דווקא עכשיו אחריות על התקלה שהשביתה מכשירי G4 רבים והכעיסה את הלקוחות. אבל סוף סוף יש פיתרון רשמי לתקלת ה- BootLoop הידועה לשמצה. ויש חדשות גם למי שלא קנה בייבוא רשמי

אתר רשמי

מותם הפתאומי של מכשירי LG G4 היכה את המשתמשים בישראל בתדהמה בשנה שעברה. הדור החדש של המכשיר האמין והמוכר מבית LG החל לסבול מתופעה שזכתה לכינוי תקלת ה-BootLoop (בוטלופ) ורוכשים רבים דרשו את כספם בחזרה.

משתמשים שמכשירם החל לאתחל את עצמו ונתקע על הלוגו של LG או לא נדלק כלל החלו לצוץ ברשת ולקח זמן רב עד שב-LG ורונלייט היבואנית הרשמית הכירו בתופעה. מדובר בבעיה חמורה מאחר וכל התכנים שהיו על המכשירים נמחקו, במידה והם לא גובו.

הבעיה נגרמת ככל הנראה משימוש בלוחות-אם פגומים שאחרי זמן ממושך הפסיקו לעבוד. התופעה התגלתה במכשירים כמה חודשים אחרי ההשקה בשנה שעברה ובחודש ינואר השנה, אחרי הרבה רעש שהמשתמשים עשו בעולם ובארץ, נזכרו ב-LG העולמית להודות בבעיה.

LG G4. אתר רשמי
LG G4 - אחלה מכשיר למעט העובדה שהוא נוטה למות ללא סיבה./אתר רשמי

הלקוחות, עם המכשירים המקולקלים, נאלצו להגיע לתחנת השירות של רונלייט ולהפקידו לתיקון. זה הכעיס לקוחות רבים וגם את עו"ד אשר שרביט, שהגיש תביעה להכרה כתובענה ייצוגית מול LG ורונלייט. הוא דרש פיצוי של 400 מיליון שקלים.

אחרי תקופה ארוכה בצורה חריגה, זמן רב אחרי השקת הדגם החדש G5, נזכרו ברונלייט (לא ברור מדוע דווקא עכשיו) שאכן מדובר בבעיה רצינית הגורמת לעוגמת נפש אצל לקוחות רבים. מעבר להודעה של "במידה והמכשיר תקול אז נא לגשת למעבדת שירות" השיקו דף אינטרנט ובו יוכלו הלקוחות להזין את המספר הסידורי ולבדוק האם המכשיר שלהם נמצא בסכנה. [לאתר הבדיקה]

"באמצעות אתר זה תוכלו לדעת האם המכשיר שברשותכם זקוק לתיקון, כדי למנוע אפשרות של התרחשות בעיית האתחול שאירעה בחלק ממכשירי G4". ובתחתית ההודעה כתבו "LG ישראל ורונלייט דיגיטל מצרות על אי-הנוחות שחוו חלק מלקוחותינו. אנו מתחייבים לעמוד לרשות לקוחותינו ולספק את השירות המקצועי והטוב ביותר".

ישנה בשורה גם עבור הלקוחות שלא רכשו מכשיר דרך היבואן הרשמי. משתמש שמכשירו נמצא בסיכון, יוכל לשלם 400 שקלים ולקבל אחריות של רונלייט למשך שנה וגם כיסוי עבור הבעיה הספציפית הזו. לוואלה! TECH נמסר כי לא משנה באיזה מצב יהיה המכשיר, כלומר האם הוא כבר לקה בבעיה או שעדיין המשיך לעבוד, כמו כן אין צורך לצרף חשבונית אלא רק להזין את מספר ה-IMEI.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה של רונלייט./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • G4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully