וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין דוידוביץ' ושחר צוברי הגיעו להציג את המצלמות החדשות של GoPro

13.10.2016 / 7:13

"זו מצלמה מאוד קלה, אפשר לשים אותה בכל מקום ויש לה אביזרים שנותנים פיתרון לכל דבר. אני חושבת שזה מתאים לכל הענפים"

מערכת וואלה!

בערב ראש השנה עלתה רשמית סדרת המצלמות החדשה של GoPro לישראל. Hero 5, מצלמת הדגל החדשה החזקה והנוחה ביותר לשימוש שפיתחו ב-GoPro עד כה כוללת מסך מגע בגודל 2 אינץ' וצילום וידאו ברזולוציה של עד 4K.

לראשונה המצלמה עמידה למים עד 10 מטרים, ללא צורך במארז חיצוני, היא תומכת בשליטה קולית בשבע שפות ול-Hero 5 יש אפילו חיישן GPS מובנה. לצד המצלמה הושקה גם מצלמת Hero 5 Session, הממשיכה את דרכה של מצלמת Session הישנה. היא כוללת צילום וידאו ברזולוציה של עד 4K ב-30 פריימים לשנייה, צילום סטילס ב-10 מגה פיקסל, העלאת תמונות וסרטונים אוטומטית לענן בעת טעינת המצלמה, שליטה קולית ועמידות למים (ללא צורך במארז) עד 10 מטרים (ה-Hero 5 נמכרת בישראל במחיר מומלץ לצרכן של 1,999 שקלים וה-Hero 5 Session במחיר של 1,499 שקלים דרך היבואן הרשמי, DAA).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גו פרו הירו 5 החדשה./מערכת וואלה!, צילום מסך

רביד ברש, נציג חברת DAA ספורט וטכנולוגיה, יבואנית GoPro הגיע אלינו לאולפן יחד עם גולשי הרוח האולימפיים, מעיין דוידוביץ' ושחר צוברי להציג את המצלמות החדשות. "בסך הכול ה-GoPro היא מצלמה מצוינת לגולשים כי היא עמידה למים ובזכות המייצב החדש. היא פשוט מצלמה כיפית מבחינת יכולות הצילום בפעילויות אקסטרים", אמר צוברי.

השייט סיפר שהוא משתמש במצלמה בעיקר באימונים אך גם לצילומי אווירה מסביב: "אנחנו מגיעים למקומות יפים, יש לנו הרבה שעות ים, נופים יפים אז אנחנו מצלמים את המשרד". הספורטאים האולימפיים מנועים מלהשתתף עם המצלמות בתחרויות, אך מעיין דוידוביץ' סיפרה כי איגוד השיט בינלאומי מביא מצלמות GoPro שהוא שם על הספורטאים בתחרויות.

"חלק מהשידורים והתמונות באולימפיאדה נלקחו מה-GoPro של איגוד השיט", היא סיפרה. "התיעוד מאוד טוב. זו מצלמה מאוד קלה, אפשר לשים אותה בכל מקום ויש לה אביזרים שנותנים פיתרון לכל דבר. אני חושבת שזה מתאים לכל הענפים".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • גו פרו
  • Hero 5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully