וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי שווה לרכוש סמארטפון חדש ומתי כדאי לתקן את הקיים?

14.10.2016 / 6:14

הזמנו לאולפן וואלה! TECH את אוריה מימון, מנהל מקצועי במובילאב שיספר על התקלות הנפוצות, כמה עולה לתקן אותן, מתי כדאי להשקיע בתיקון ומתי עדיף לנטוש את המכשיר ועוד

מערכת וואלה!

מתי כדאי להשקיע בתיקון הסמארטפון ומתי עדיף לרכוש חדש, אילו תקלות אפשר לתקן בבית ואיך לוודא שלא עובדים עלינו במעבדה? אוריה מימון, מנהל מקצועי במובילאב, הגיע לאולפן וואלה! TECH לעשות קצת סדר בכל מה שקשור לתיקוני סמארטפונים.

הסמארטפון שלנו מלווה אותנו לאורך כל היום, בכיס או ביד. בדומה לסמארטפונים הישנים, המכשירים החדשים לוקים באותן תקלות כמו מסך שנשבר, סוללה גוססת שלא מחזיקה ליום עבודה שלם תקלות בשקע הטעינה או בשקע האוזניות ועוד.

יש הבדל בתיקון של המכשירים השונים גם במחיר וגם בזמן העבודה ובעלות הרכיבים. "התיקונים הפשוטים יותר הם במכשירי אייפון 6 ואילו התיקונים המורכבים הם בדגמי הגלקסי, שהם מכשירים שיותר קשה לפרק. הם אטומים חזק מאוד עם דבק, מאוד דקים ודורשים כלים מקצועיים. את האייפון 6 לדוגמה אפשר לפרק בקלות, המסך הוא זה שיוצא ראשון וזה גם משפיע על עלויות התיקון", סיפר לנו אוריה. כמובן שבמכשירים בהם התיקון מורכב יותר, כך גם המחיר יהיה יותר יקר. לדוגמה, הגלקסי S6 Edge הוא מכשיר שיקר יותר לפרק וגם המסך המעוקל בקצוות יקר בגלל הטכנולוגיה שלו; המחיר בהתאם.

מובילאב אולפן. מערכת וואלה!
כמה פשוט לפרק את המכשירים הפופולריים, והאם זה משפיע על עלות התיקון?/מערכת וואלה!

תקלה מוכרת נוספת היא, כאמור, ירידה בתפוקת הסוללה לאורך זמן. עד כמה פשוט להחליף את הסוללה והאם באמת שווה להחליף את הסוללה? "מאוד קל להחליף את הסוללה, מכשירים כמו ה-G5 של LG הוא מודולרי, ואפשר להחליף לבד סוללה. ביתר הדגמים הפופולריים, כמו גלקסי 6 ומעלה, אייפון וואווי ועוד ההחלפה היא בנקודת השירות ויחסית פשוטה לגורם מקצועי שיש לו את הידע והמקצועיות הנדרשת", אומר מימון.

מתי שווה לרכוש מכשיר חדש או לתקן את הקיים, מה צריך לדעת כשהולכים למעבדה לתקן את הטלפון, האם האגדה האורבנית של לשים את הסמארטפון באורז לאחר שצלל למים נכונה והאם אביזרים לא מקוריים פוגעים במכשיר? כל הפרטים בראיון המלא עם אוריה מימון, מנהל מקצועי במובילאב, פלטפורמה טכנולוגית חכמה להזמנת תיקונים לסמארטפון בבית או במשרד באמצעות אפליקציה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully