וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג: "כבו מיד את הגלקסי נוט 7 והפסיקו להשתמש בו!"

11.10.2016 / 7:43

ענקית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית נשאבת עמוק יותר לתוך משבר הנוט 7 המתלקח. הלילה יצאה החברה בהודעה חריגה בחריפותה בניסיון למנוע מלקוחותיהם להשתמש במכשיר

צילום מסך

"משתמשי גלקסי Note 7 (מכשיר מקורי או מכשיר שהוחלף) מתבקשים לכבות אותו מיד ולהפסיק להשתמש בו - כך הודיעה הלילה סמסונג בהודעה חריגה שמסמנת מבחינתה את שיא משבר הפאבלט המתפוצץ. לפי ההודעה, "המשתמשים יוכלו לקבל החזר כספי או לבחור סמארטפון אחר".

המשבר שפקד את סמסונג בתחילת ספטמבר, עם מכשירי הפאבלט Note 7, של החברה הוא כנראה אחד ממשברי המובייל הגדולים אי-פעם, וגם סיפור על מכשיר שהעז לעוף קרוב מדי לשמש. הנוט 7 הסתמן בתור אחד ממכשירי האנדרואיד המבטיחים של השנה, ואפילו נכתב עליו לא מעט שהוא מכשיר האנדרואיד הטוב אי-פעם.

גלקסי נוט 7 הושק בתאריך 2 באוגוסט עם סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה - נפח גדול יחסית המספק חשמל למסך גדול. זו גם הסיבה שמכשירים רבים סובלים מבעיית התחממות, שהייתה מוכרת בגלקסי S6 ונפתרה בדגם האחרון, גלקסי S7. כחודש לאחר ההשקה החלו להתקבל בקוריאה ובארה"ב דיווחים על מכשירים שהתלקחו או התפוצצו. דיווחים על רכב שטח שעלה באש, משתמשים שחטפו כוויות ועוד זכו לכותרות ברשת.

סמסונג פרסמה מדריך שנועד לבדוק האם ה-Note 7 שנרכש הוא תקין או שנדרש להחליפו ואף הציעה עדכון תוכנה המגביל את הטעינה עד ל-60 אחוזים, לאותם מכשירים שכוללים את הסוללה התקולה. החברה קראה לרוכשים להחזיר את המכשירים שלהם אבל הכול נעשה ברוח טובה באווירת הריקול הכללי.

גלקסי נוט מפוחם. צילום מסך
גקסי נוט 7 אחרי פיצוץ. בסמסונג חשבו שכבר מצאו פיתרון אבל נראה שהפעם הם סוגרים את הבסטה לגמרי./צילום מסך

אחרי שהוכרז תאריך חזרה למדפים בסוף ספטמבר וחולקו מכשירים "בטוחים", התקבלו השבוע עוד דיווחים על תקלות במכשירים החדשים, אתמול התקבל דיווח כי סמסונג מפסיקה לייצר את המכשיר והלילה נראה שסמסונג החלה לנקוט בגישה חריפה יותר.

בימים האחרונים נשמעו דיווחים כי בסמסונג שוקלים לבצע ריקול שני, אף הפעם נראה שבסמסונג כבר הפסיקו לקחת סיכון והחליטו להפסיק את מכירות המכשיר והחזרת היחידות המקוריות וגם היחידות התקינות. החברה יצאה בהוראה כלפי שותפי המכירות ומפעילות הסלולר, להפסיק למכור את הגלקסי Note 7 ושחנויות לא יציעו יותר מכשירים תקינים, או לפחות כאלה שעוד לא התגלו כבעיתיים.

"אנחנו עובדים עם הגופים הרגולטוריים הרלוונטים כדי לחקור את הדיווחים האחרונים על מכשירי ה-Note 7 שהתקלחו", כתבו נציגי סמסונג בבלוג חברה. במקביל הרשויות בארה"ב מיהרו לשבח את סמסונג על כך שהפסיקה את המכירות: "זהו הצעד הנכון עבור סמסונג להשעות את מכירת והחלפת כל מכשירי הגלקסי Note 7".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully