וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההגזמה של סמסונג: שלחו קופסאות חסינות אש לרוכשי נוט 7

אילן גלר

13.10.2016 / 8:37

האם החברה מנסה להאיץ במשתמשים בדרכים פסיכולוגיות או שמא מישהו שם במטה בדרום קוריאה חושב שזה המהלך האחראי ביותר?

צילום מסך

בסמסונג לא לוקחים יותר סיכונים: לאחר שהחברה הכריזה על ביטולו הסופי של ייצור הגלקסי נוט 7, ואיסוף כל המכשירים שנמכרו, כולל אלו שנמסרו ללקוחות כתחליף תקין לדגם המקורי - החלה החברה הדרום-קוריאנית במשלוח קופסאות חסינות אש לצורך החזרתו של הפאבלט המתפוצץ.

עיתונאי הטכנולוגיה, שהיו בין הראשונים לקבל את הנוט 7 לצורך סקירתו, הם גם הראשונים שאליהם הגיעה ערכת האיסוף וזה כמובן אומר מבול של תמונות וסרטונים ברשת. הקופסה המיוחדת שנשלחה ללקוחות עשויה מכמה שכבות, לפנימית ציפוי קרמי עבה שאמור לעצור את הלהבות במידה והמכשיר יתלקח במהלך המשלוח.

לא ברור מה מטרת המהלך, שמעורר בהלה בקרב משתמשים - האם החברה מנסה להאיץ במשתמשים בדרכים פסיכולוגיות או שמא מישהו שם חושב שזה המהלך האחראי. בכל מקרה, מדובר במהלך חריג במיוחד גם אם מדובר באחר ממשברי המובייל הגדולים בהיסטוריה.

ערכת החזרה נוט 7. צילום מסך
ערכה מפורטת עם הוראות ארוכות. אם המטרה הייתה להלחיץ - הצלחתם./צילום מסך

ובנוסף לכך, מאחר והציפוי עלול לעורר תגובה אלרגית אצל חלק מהלקוחות, מספקת סמסונג בחבילה גם זוג כפפות בהן חייבים להשתמש במהלך כל שלבי האריזה. למרות שכבת ההגנה, עדיין נאסר על סמסונג לשלוח את החבילות בדואר אוויר, ולכן מצוין על הקופסה במפורש כי עליה להישלח באמצעות דואר קרקע בלבד.

לפי ההערכות, צפויה סמסונג לספוג הפסד של כ-2 מיליארד דולרים לצורך פיצוי כל הלקוחות שרכשו את הנוט 7, ועוד 17 מיליארד דולרים באובדן רווחים פוטנציאליים על ביטולו של המכשיר המבוקש, שזכה בחודש שהיה בשוק לשבחים מקיר לקיר. סכומים אלו אינם כוללים את הפגיעה במותג ואמון הלקוחות בסמסונג, התלוי מאוד בהתנהלות החברה במהלך השבועות הקרובים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם המכשיר כבר הגיע למצב הזה, אפשר לוותר על הקופסה המיוחדת./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully