וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריפי: האם סרטון יוטיוב הזה מ-2009 מתעד קורבן חטיפה?

אילן גלר

13.10.2016 / 8:51

בתחילת הסרטון רואים אדם מספר בהתלהבות איך הוא התאהב במישהי והביא אותה הביתה, ובסוף הסרטון רואים נערה צעירה קשורה בחדר חשוך. לדברי המשטרה מדובר בזיוף שצץ אחרי 7 שנים

צילום מסך

"היי וולטר! היום פגשתי חברה חדשה!", הוא סרטון שעלה ליוטיוב בשנת 2009 ולא זכה ליותר מדי צפיות, עד שהפך במהלך השבועות האחרונים לתופעה ויראלית. הסיבה לכך היא חשדם של הגולשים כי מדובר בתיעוד של חטיפה: בתחילת הסרטון רואים אדם מספר בהתלהבות איך הוא התאהב במישהי והביא אותה הביתה ובשניות האחרונות של הווידאו, ניתן לראות כי בפינה חשוכה של חדר נמצאת נערה צעירה קשורה שזועקת לעזרה.

לאחר ששותף ב-Reddit, הפך הסרטון לשיחת היום של האתר. מאות גולשים ניסו לנתח כל פריים ופריים, ולנסות ולהבין האם הוא קשור לפרשת היעלמותה של הנערה קילה ברג מהעיר אנטיגו שבוויסקונסין, ארה"ב. בשלב מסוים גם המשטרה המקומית הצטרפה לחקירה, והודיעה כי היא מחפשת אחר יוצרי הסרטון בניסיון לברר האם הוא אכן קשור לחטיפה.

ואולם לאחר מספר ימים, הגיע עדכון נוסף מקציני המשטרה: הם הצליחו לאתר את האנשים המופיעים בסרטון, והגיעו למסקנה כי מדובר בזיוף - וידאו מבוים לחלוטין שעלה ליוטיוב אך ורק במטרה להפוך ויראלי (והצליח לעמוד במשימה הזו, אם כי באיחור של שבע שנים).

כמובן שחלק מהגולשים עדיין לא משוכנעים, וסבורים כי מדובר בתיעוד אותנטי שעבר טיוח וכעת זו כבר קונספירציה המערבת גם את המשטרה, והם מוסיפים לחקור באופן עצמאי את המקרה.



>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

היי וולטר. צילום מסך
הסרטון מתחיל כמו כל סרטון עם שתי צפיות ביוטיוב אבל בסוף מחכה הפתעה שהפכה אותו לוויראלי./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully