וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד Vs אייפון: יצאנו לבדוק מה יותר קשה לשימוש. היה מצחיק

תמיר זוהר

14.10.2016 / 8:03

נתנו לאנשים ברחוב מכשיר שונה ממה שיש להם וביקשנו מהם לבצע פעולות פשוטות כמו להדליק את האינטרנט האלחוטי, להחליף רינגטון או לצלם את המסך. לא היה קל

מערכת וואלה!

מאז הציגה גוגל מתחרה למערכת ההפעלה של אפל במחצית שנות האלפיים, התחרות בין מחנה האנדרואיד לבין מחנה ה-iOS לא פוסקת. אלו חושבים שהמערכת שלהם טובה יותר כי היא פתוחה ויש בה יותר פיצ'רים, ואלו מתהדרים בצמד המילים "אקו-סיסטם" בכל פעם שטוענים כלפיהם שהם קהל שבוי.

רובנו לא נמהר לנטוש את מערכת ההפעלה המועדפת עלינו, בעיקר אחרי שהתרגלנו אליה אבל למה אנחנו שומרים אמונים? האם מערכת הפעלה אחת באמת עדיפה על אחרת? לכבוד השקת אייפון 7, יצאנו לבדוק
מה קל יותר להפעיל - אנדרואיד או iOS?

אייפון נגד אנדרואיד. וואלה! TECH, מערכת וואלה!
כמה קשה כבר יכולה להיות החלפת רינגטון?/מערכת וואלה!, וואלה! TECH

שאלנו עוברי אורח עד כמה אתם באמת מכירים את מערכת ההפעלה השניה? נתנו להם מכשיר שונה ממה שיש להם וביקשנו מהם לבצע פעולות פשוטות כמו להדליק את האינטרנט האלחוטי, להחליף רינגטון או לצלם את המסך. מתברר שמדובר במשימות לא פשוטות למי שלא מכיר.

באנדרואיד, אגב, קיים גם הבדל בין הדגמים השונים מאחר והיצרניות מוסיפות את הממשק היחודי שלהן, בניסיון להפריד את המכשיר שלהם מהעדר ואפילו ביצוע הפעולות הפשוטות כמו צילום מסך ועוד, שונה בצורה מסוימת בין מכשירי האנדרואיד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully