וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק צוקרברג חיפש בפייסבוק קול לבינה המלאכותית שלו - איירון-מן התנדב

אילן גלר

16.10.2016 / 9:49

דרישותיו לתפקיד מעט מוזרות: את התשלום יתבקש צוקרברג להעביר לשחקן פול בטני, המדבב את "ג'רביס", והוא יתרום את הסכום לאגודה שאותה יבחר השחקן בנדיקט קמברבאץ'. ככה זה כשיש כמה סרטים לקדם

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: מאחורי הקלעים של "הנוקמים")

בשעות שבהן הוא אינו עסוק בניהול הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם, מנסה מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג לבנות, כמעין פרויקט צדדי, מערכת אינטליגנציה מלאכותית שתוכל להפעיל מערכות שונות בביתו. הפיתוח מתקדם היטב, כנראה, שכן צוקרברג מחפש כעת קול עבור המערכת, והגולשים שמחים לעזור - בהם גם גולש ידוען בשם רוברט דאוני ג'וניור, המוכר בתפקידו כאיירון-מן בסדרת סרטי הקולנוע.

שמו של דאוני ג'וניור עלה תחילה בין הצעות הגולשים, ומארק צוקרברג הביע התלהבות מסויגת מהבחירה (אולי חשב שמדובר ברעיון בנאלי מדי?). גם ארנולד שוורצנגר הוצע כמועמד, ואפילו הודור ממשחקי הכס (להצעה זו ענה צוקרברג "המערכת שלי זקוקה לקול שמסוגל לומר יותר ממילה אחת").

אולם ההפתעה האמתית הייתה כאשר דאוני ג'וניור עצמו הצטרף לדיון, והציע עצמו לתפקיד. דרישותיו לתפקיד מעט מוזרות: את התשלום עבור התפקיד יתבקש צוקרברג להעביר לפול בטני, השחקן הבריטי המדבב את "ג'רביס", האינטליגנציה המלאכותית של איירון מן בסרטים. בטני, מצדו, יידרש להעביר את הסכום כתרומה לאגודה שאותה יבחר בנדיקט קמברבאץ', העומד להצטרף לעולם הקומיקס של מארוול בתפקיד דוקטור סטריינג'. האם מארק צוקרברג יענה להצעה? כולנו מקווים שכן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully