וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים בחנות אפל גנבו תמונות עירום מאייפונים של לקוחות - ודירגו אותן

אילן גלר

16.10.2016 / 9:45

לפי הדיווח, הארבעה שיתפו ביניהם את התמונות בצ'אט קבוצתי ואז העניקו דירוג לכל אחת מכמאה התמונות. הלקוחות מאוכזבים שאפל לא שיתפה אותם בחקירה הפנימית

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: עובדי אפל מקבלים את פני הלקוחות בהשקת אייפון 6S בסידני, אוסטרליה. אילוסטרציה)

אפל החליטה לפטר ארבעה עובדים מאחת מחנויות המותג שלה (אפל סטור) באוסטרליה, לאחר שאלו נתפסו מעתיקים תמונות עירום ממכשירי האייפון שנמסרו לתיקון על ידי הלקוחות. לפי הדיווח, העובדים העתיקו יותר ממאה תמונות, ואז שיתפו אותן ביניהם באמצעות קבוצת שיחה פרטית באפליקציית מסרים. ואם זה לא מספיק, העובדים לפי הדיווח העניקו דירוג ללקוחות העירומות מ-1-10.

לאחר שהנוהל הפסול הזה נחשף על ידי אחד הטכנאים בחנות, החלה אפל לחקור את הנושא. לפי הודעת החברה, מדובר בהפרת מדיניות בוטה, והעובדים פוטרו מיד לאחר שנתקבל אישור לפרטים. כמו כן, החקירה לא העלתה עדויות לכך שהתמונות שותפו מעבר לקבוצת הצ'אט הפרטית של העובדים, אם כי אפל בחרה שלא לעדכן את הלקוחות שתמונותיהן נגנבו.

עובדי הצוות הנותרים בחנות חשים, כך לפי ראיונות אנונימיים בתקשורת, כי החברה לא טרחה לעדכן אותם בזמן לגבי ההתרחשות וגם לא עדכנה אותם מי היה שותף בפרשייה. "כולנו מרגישים מאוד לא בנוח עם זה, ובמיוחד בנות הצוות שלא יודעות מה לחשוב מפני שההנהלה לא מוכנה לספר לנו מי היה מעורב", כך לדברי עובד שהתראיין לעיתון מקומי לאחר חשיפת המקרה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פירוק אייפון 7. צילום מסך
בזמן פירוק האייפון, הטכנאים היו גם סורקים את התמונות./צילום מסך
בחורה עירומה במיטה. ShutterStock
כדי למצוא תמונות עירום של לקוחות, להפיץ ולדרג אותן./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully