וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסגרדיה - אומת החלל הראשונה. רוצים להגיש מועמדות?

אילן גלר

19.10.2016 / 6:45

רק לא ברור מדבריו של היזם הרוסי, ולא מהפרטים המופיעים באתר האינטרנט, כיצד בדיוק בכוונתו לבנות את תחנת החלל או לשכן מאות אלפי בני אדם בחלל

מערכת וואלה!

תחנת חלל עצומה, שבה יוכלו לגור מאות אלפי בני-אדם לאורך שנים, היא עדיין חלום רחוק אך איש העסקים והמדען הרוסי, איגור אשורבלי, סבור כי אף-פעם לא מוקדם מדי להתחיל בהכנות. אשורבלי הכריז דרך אתר האינטרנט הרשמי על "אסגרדיה" - אומת החלל הראשונה, הקרויה על שם "אסגרד" עירו המיתולוגית של האל הנורדי ת'ור. ההרשמה כבר נפתחה, ולפי האתר כ-400 אלף איש כבר הביעו נכונות להצטרף, והמספרים רק עולים במהירות.

לפי אשורבלי, אומת חלל היא הפתרון המושלם לבעיות המטרידות אותנו כאן על פני כדור הארץ. אסגרדיה תקלוט לתוכה בשמחה את אזרחי כל מדינות העולם, ותתנהל על בסיס תועלת המדע והאנושות, ולא לפי מטרות פוליטיות צרות. אשורבלי מתכוון לפנות בקרוב למוסדות האו"ם בבקשה להכיר באסגרדיה באופן רשמי כמדינה עתידית עצמאית, וגם לערוך תחרות על עיצוב סמל ודגל למדינה הצעירה (נרשמים פה).

נותרה רק בעיה אחת: לא ברור מדבריו של אשורבלי, או מהפרטים המופיעים באתר האינטרנט, כיצד בדיוק בכוונתו של היזם הרוסי לבנות את תחנת החלל, להטיס אליה את כל האנשים או לשכן בה מאות אלפי בני אדם. בתחנת החלל הבין-לאומית, מבנה הקבע הגדול והמתקדם ביותר שנבנה בחלל עד היום ושעלותו הכוללת עומדת על מאות מיליארדי דולרים, יכולים להתגורר לא יותר מעשרה אסטרונאוטים בו-זמנית.

אשורבלי מתכנן לשגר בשנה הבאה לווין ניסוי לבחינת הטכנולוגיה, אולם גם כאן לא ברור באיזה לווין בדיוק מדובר, וכיצד ישוגר לחלל. אמנם הפרטים לא ברורים, אבל עדיף לא לזלזל ביזמים החולמים להגיע מחוץ לאטמוספרה. גם אילון מאסק זכה לזלזול כשיצא לדרך עם תכנית החלל האזרחית שלו וכיום נראה שמסעות אזרחיים לחלל יהפכו בעשורים הקרובים למציאות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אסגרדיה. מערכת וואלה!
מאות אלפי אנשים כבר הביעו את נכונותם לנטוש את כדור הארץ./מערכת וואלה!
  • עוד באותו נושא:
  • חיים בחלל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully