וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל שלחה בטעות את הפיקסל למישהו שבוע לפני הזמן - אז הוא עשה סקירה

אילן גלר

16.10.2016 / 9:45

האוסטרלי חובב הטכנולוגיה ערך סקירה מקיפה בתגובה לבקשות הגולשים השונות באתר רדיט. המצלמה, אגב, אכן איכותית במיוחד ומתמודדת בהצלחה עם אובייקטים הנעים במהירות

צלמים זמניים מורשים

פיקסל, מכשיר הסמארטפון החדש והמרשים (לפחות לפי הדיווחים) של גוגל, אמור להגיע למדפי החנויות באוסטרליה ב-20 באוקטובר, אולם אחד מלקוחות רשת הסלולר "טלסטרה", שהזמין את המכשיר מראש, כבר קיבל אותו בשל טעות בתאריך השליחה.

לא ברור האם מדובר בתקלה בחברת המשלוחים, או בחוסר הבנה בין טלסטרה ובין גוגל, אך ברור לחלוטין שהמכשיר אכן הגיע לבית הלקוח שבוע לפני תאריך ההשקה הרשמי במדינה. למרבה המזל אותו לקוח, הכותב ב-Reddit תחת שם המשתמש Wooparse, בחר שלא רק להתפאר במזלו הטוב אלא גם לשתף את חוויותיו עם המכשיר.

Wooparse העלה לבקשת הגולשים עשרות תמונות וסרטונים, ענה על שאלות ולמעשה הגיש לקוראיו סקירה מקיפה על הסמארטפון המבוקש, לפני כל עיתונאי הטכנולוגיה בעולם. למקרה שתהיתם, הוא בהחלט מרוצה מהרכישה.

מתגובותיו של Wooparse עולה כי בניגוד למה שהיינו עשויים לחשוב, מכשיר הפיקסל מגיע עם מעט מאוד אפליקציות גוגל מותקנות מראש, ועל כן כמעט כל הזיכרון המובנה שלו - 32 גיגה - פנויים להתקנת אפליקציות נוספות או אחסון תמונות.

מנגינות הצלצול (רינגטונים) חדשות לגמרי, והמצלמה אכן איכותית במיוחד ומתמודדת בהצלחה עם אובייקטים הזזים במהירות. אם יש לכם שאלות נוספות על המכשיר, אתם מוזמנים לכתוב לו ולקוות שהאוסטרלי חובב הטכנולוגיה יענה לכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשיר שהגיע שבוע לפני הזמן./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגמה של המצלמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully