וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטריט וויו: למה שמות רחובות בישראל הוחלפו לערבית?

18.10.2016 / 8:57

במהלך החג שמו לב לא מעט משתמשי שירות המפות של גוגל כי שכבת המידע המוצגת על צילומי הרחוב בגוגל סטריט וויו מציגה שמות של רחובות בערבית במקום בעברית (כפי שהיה עד היום). בגוגל ישראל לא הצליחו להבין למה זה קרה

יח"צ - חד פעמי

מעטים משתמשי אנדרואיד שלא השתמשו איכשהו באפליקציית גוגל מפות. איתור כתובת בדפדפן בסמארטפון לרוב פותח את האפליקציה וכך הפך השירות לכלי חשוב בניווט. פיצ'ר פופולרי במיוחד של גוגל מפות - גוגל סטריט וויו (Street View) - מסייע בעיקר לניווט רגלי והוא מציע מפה בגובה העיניים המבוססת על תמונות של הרחוב ועליה מידע דיגיטלי.

במוצאי שבת, הבחנו ששמות רחובות בישראל, במקרים רבים, הוחלפו אוטומטית מעברית לערבית. Google Street View הפופולרי הושק בישראל בשנת 2012. באמצעות Google Street View ניתן לצפות בכל הרחובות ברחבי העולם, כאילו אתם שם ושמות הרחובות נכתבים על הכביש או המדרכה בשפת המשתמש. נציין כי השפה במכשירים שבדקנו איתם הייתה מוגדרת עברית והשימוש באפליקציה נעשה ללא כל חריגה מהשימוש הרגיל.

בעת הצפייה ברחובות בישראל, נראה כי ללא קשר למיקום, השפה שונתה מעברית לערבית. לא ברור מה גרם לגוגל לבצע את השינוי, האם מדובר בתקלה טכנית או בניסוי. פנינו לגוגל לפני יומיים, אך עדיין לא התקבלה תשובה לגבי הסיבה לשינוי. מהחברה נמסר כי "הנושא עדיין בבדיקה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

גוגל סטריט וויו בערבית. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
רחוב גאולה ורחוב ארלוזורוב בתל אביב./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully