וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו המכשירים שיקבלו עדכון לאנדרואיד 7.0 נוגט. שלכם ברשימה?

אילן גלר

19.10.2016 / 6:35

מכשירי הנקסוס כמובן הראשונים לקבל את העדכון אך גם סמסונג, LG, HTC, סוני ויצרניות אחרות כבר הכריזו על המכשירים שיזכו בעתיד לעדכון

צילום מסך

אנדרואיד 7.0 "נוגט", הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה הפופולרית ביותר בעולם למכשירי סמארטפון, עושה את דרכה בימים אלו למכשירי הנקסוס של גוגל שיהיו כצפוי הראשונים להתעדכן. רשימת מכשירי הנקסוס שיתעדכנו בטווח השבועות הקרובים כוללת את הנקסוס 6, ה-6P וה-5X, כמו גם טאבלט הנקסוס 9. נקסוס 5 הוותיק יישאר בחוץ הפעם, ובעליו יאלצו להסתפק כנראה באנדרואיד 6.

בכל הנוגע למכשירים שאינם משווקים ישירות על ידי גוגל, המצב כרגיל מעט יתר מעורפל. סמסונג הכריזה כי בכוונתה לעדכן את מכשירי גלקסי S6 ו-S7, אולם לא ברור מתי בדיוק זה יקרה. גם ב-LG מתכננים לעדכן את מכשירי G5 ו-G3 (ומשום מה כנראה מתעלמים מ-G4, לפחות בינתיים), מבלי למסור תאריכים מדויקים. סוני ומוטורולה יעדכנו את רוב מכשירי הסמארטפון שלהן שהושקו בשנתיים האחרונות, כמו גם HTC. בעלי ה-OnePlus 2 ו-3 יזכו גם הם להצטרף לחגיגה בטווח החודשים הקרובים.

נוגט כוללת שיפורים רבים הנוגעים ליציבות ואבטחת מערכת ההפעלה, כמו גם מספר חידושים מעניינים כדוגמת תמיכה בהפעלת שתי אפליקציות זו לצד זו במסך מפוצל, ועיצוב חדש להתראות מסך הנעילה. זהו גם העדכון האחרון שידרוש כיבוי המכשיר והפעלתו מחדש למשך זמן ממושך, שכן מעתה והלאה עדכוני מערכת ההפעלה יותקנו ברקע ויופעלו באופן מדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העדכונים יגיעו בחודשים הקרובים, וחלקם אפילו בתחילת שנה הבאה. אנדרואיד ו7./מערכת וואלה!, צילום מסך

נקסוס: Nexus 6P, Nexus 5X, Nexus 9, Nexus 6, Nexus Player, Pixel C, Android One.

סמסונג: Galaxy S7, Galaxy S7 edge, Galaxy Note 5, Galaxy S6, Galaxy S6 edge, Galaxy S6 edge plus.

LG: LG V20, LG V10, LG G5, LG G3.

סוני: Xperia X Performance, Xperia XZ , Xperia X , Xperia X Compact , Xperia Z5 , Xperia Z3 plus, Xperia Z4 Tablet , Xperia XA , Xperia Ultra .

מוטורולה: Moto G, Moto G Plus, Moto G Play, Moto X Pure Edition, Moto X Style, Moto X Play, Moto X Force, Moto Z, Moto Z Droid, Moto Z Force Droid, Moto Z Play, Moto Z Play Droid, Droid Maxx 2, Droid Turbo 2.

HTC: HTC 10, HTC One M10, HTC One M9, HTC One A9.

וואן פלוס: OnePlus 3, OnePlus 2.

*הבהרה: יש מכשירים נוספים שיזכו לעדכון אבל מידע לגביהם עדיין לא הועבר מהיצרניות השונות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully