וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפי הטוקבקים, טראמפ כבר נמאס על הגולשים האמריקנים - אבל עדיין מוביל

18.10.2016 / 10:17

"המגמה התהפכה עבור טראמפ שעד לפני כמה שבועות שלט ונראה שהקהל האמריקני פחות להוט לדבר עליו ולאזכר את שמו לטובה או לרעה". או שזה פשוט השקט שלפני סערת הבחירות

צילום: רויטרס

דונלד טראמפ, איש העסקים וכוכב הטלוויזיה, המתמודד על נשיאות ארה"ב מטעם המפלגה הרפובליקנית לא מפסיק לייצר כותרות בארה"ב ובעולם. בעוד יום הבחירות מתקרב, נראה שהבאזז סביב טראמפ מתחיל לדעוך.

כך עולה מבדיקה שערכה חברת הסטארט-אפ הישראלית Spot.IM, המפעילה את מערכת הטוקבקים של אלפי אתרי חדשות מהגדולים בארה"ב. ניטור של אזכורי קלינטון וטראמפ בטוקבקים גילתה שכמות התגובות בהן מוזכר שמו של טראמפ ירדה לפער הצמוד ביותר עד כה: 57 אחוזים יצרו שיח על טרמפ ו- 43 אחוזים על הילארי, בעוד שבעבר טראמפ חלש על שני שלישים, כלומר 66 אחוזים מכמות הטוקבקים.

מערכות הטוקבקים של Spot.IM מותקנות ב-4,600 אתרים פעילים בהם AOL, HuffingtonPost, Time ועוד, אליהם נכנסים יחד כ-300 מיליון גולשים מדי חודש וצופים בתכניהם 3 מיליארד פעמים.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ בעצרת תמיכה בוויסקונסין. 18 באוקטובר 2016. רויטרס
לא שלילי ולא חיובי - העניין בטראמפ פשוט יורד./רויטרס

לדברי נדב שובל, מנכ"ל Spot.IM: "ניטור תוכן הטוקבטים שערכנו בדק על איזה מועמד לנשיאות יש לגולשים מוטיבציה להגיב לטוב או לרע. לא נכנסנו לאפיון תוכן הטוקבקים אם הם חיוביים, שליליים או מאוזנים. עניין אותנו לבדוק מי מהמועמדים מעורר שיח אצל האמריקנים וגורם להם לרצות להגיב. המגמה התהפכה עבור טראמפ שעד לפני כמה שבועות שלט ונראה שהקהל האמריקני פחות להוט לדבר עליו ולאזכר את שמו לטובה או לרעה".

כזכור, מניתוח שערך ניר אדר, מנכ"ל ZEFO, - המערכת המובילה לקידום אתרים (SEO) בישראל - המנתחת ומנטרת באופן שוטף כמות עצומה של מידע ממנועי החיפוש, עלה כי גוגל כבר יודעת מי יהיה הנשיא האמריקני הבא.

בשלוש מערכות הבחירות האחרונות בארה"ב, חיפושים במנוע החיפוש Google אחרי המתחרים היו אינדיקטור למנצח בבחירות. לפי מדד זה, בבחירות הנוכחיות הניצחון של טראמפ מובטח, אבל פרשיות חדשות מאיימות לפגוע בסיכויים שלו להיבחר. למרות שכבר נוכחנו לגלות שפרשיות רבות שנחשפו בתקשורת לא זכו לתהודה רבה בסקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully