וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקי המשחק: בזכות הכללים האלה מצאתי את בעלי בטינדר

ת'

21.10.2016 / 6:28

אפליקציית הדייטינג הפופולרית זכתה למוניטין של מפעל סטוצים אבל יש כמה כללי אצבע שאם תקפידו עליהם תוכלו גם אתם למצוא אהבה אמיתית ולא רק בילוי ללילה. תמונה של בחור בלי חולצה, למשל, זו נורה אדומה מהבהבת

יח"צ - חד פעמי

טינדר, אפליקציית ההיכרויות הפופולרית, זכתה למוניטין של שוק בשר; אפליקציית סטוצים שנועדה לאפשר לאנשים לקיים מפגשים חברתיים חד-פעמיים או לצאת להרבה דייטים בזמן קצר. אבל הפוטנציאל שלה גדול הרבה יותר ואם מקפידים על כמה כללים, אפשר גם לסנן בקלות את רוב המוזרים, המציקים ואלו שרק רוצים דבר אחד - לא להיות בקשר זוגי.

הכללים הללו הם תוצאה של שימוש מושכל בשירות, ולמרות שהייתי מאוד בררנית יצאתי לכמה דייטים לא רעים בכלל. ולא, לא שכבתי עם אף אחד מהם עד שהכרתי את בעלי.

דעי מה את מחפשת - מאוד קל להתבלבל עם כל ההיצע; אחרי שהבנת מה את מחפשת - שדרי זאת. חשוב להבין מה משדרות התמונות שאת מפרסמת. אל תעלי תמונות בבגד-ים; יש לך גוף טוב אבל בשביל מחמאות יש את פייסבוק. אם את חושפת את הגוף שלך, זה כל מה שיראו בך. מצד שני, תמונות פנים בלבד ישדרו שאת לא שלמה עם הגוף שלך ולכן עדיף ללכת על תמונות שיציגו אותך ולא בצורה זולה. כמו כן, תמונות עם בחורים אחרים זה ילדותי ומיותר - אף אחד לא מדמיין שזה המסע הראשון שלך בעולם הדייטים. תמונות עם חברות זה אפילו יותר גרוע כי זה גם ילדותי וגם מעיד על תלות. בחור ביישן אולי לא ירצה להישפט על ידי חברותייך עוד לפני הדייט הראשון.

מצד שני, תמונות עם חיה, כלי נגינה, תמונות מטיולים או עם המשפחה לרוב ימשכו את המשתמשים הרציניים. בעת חיפוש קשר רציני, אני ממליצה להבליט את התחביבים החיוביים שלך וכך גם יהיו לכם עוד כמה נושאים לדבר עליהם בצ'אט או בדייט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תעלי תמונות בבגד-ים; יש לך גוף טוב אבל בשביל מחמאות יש את פייסבוק./מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר ששולח לך הודעות באמצע הלילה, כוונותיו ברורות. אלא אם בא לך להעביר לילה עם בחור רנדומלי, תתעלמי ואל תחזרי לעולם לאותה השיחה. קשר רציני כנראה לא יצא ממנה. גם בחור שממשיך להתכתב איתך באפליקציה אחרי שבוע, ולא ביקש מספר טלפון, לא יקדם אותך לשום מקום. גבר שישלח לך הודעות בסגנון "אני מת לראות עוד תמונות שלך", "היה לילה קשוח?", "מה בחורה תמימה כמוך עושה באפליקציה כזו?" ועוד פנינים עתיקות מהסגנון הדלוח והקלישאתי הזה - פשוט ביי.

מצד שני, בחור שיכתוב לך שאת נשמעת כמו אשת שיחה מעניינת והוא היה שמח לפתח את השיחה הזאת גם לכוס בירה זו התחלה מעולה. גבר שמצליח להדליק אותך או להצחיק אותך במשפטים הראשונים, במידה והוא לא סליז, שווה דייט גם אם התמונות שלו לא מאוד מרשימות אותך. תמיד יכול להיות שהוא פשוט לא פוטוגני.

לגבי תמונות של דייטים פוטנציאליים חשוב לשים לב לכמה דברים: גבר שמעלה תמונה שלו לטינדר בלי חולצה מנסה כנראה לגרום לך לדמיין איך יראה הלילה שלכם ביחד ורומז שזה כל מה שמעניין אותו, או לפחות רוב מה שמעניין אותו. אל תפסלי גברים שלא מתאימים בדיוק לפנטזיה שלך; פנטזיות שייכות לאגדות. גבר מעשן יכול להפסיק, גבר שלא מוכן לוותר על משחק כדורגל לעולם ילמד לוותר גם על המונדיאל בשביל דייט טוב איתך.

לגבי סקס, פשוט קבעי לעצמך גבולות ברורים. פעם אחת תני לעצמך הזדמנות לראות מה קורה בדייט שלישי גם בלי לשכב עם הבחור לפני. את מחפשת מישהו שיהיה לך לאיש שיחה, לחבר, לפרטנר - לא מישהו שיעניק לך לילה אחד. כמו ששר שלום חנוך: "מה שבא בקלות באותה הקלות ייעלם". והטיפ אולי הכי חשוב - תצחקו על דרך ההיכרות שלכם תתפדחו; יש דרכים פחות רומנטיות ממאץ' בטינדר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully