וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכנו לעמוד בתור באמצע הלילה לאייפון 7. אלה האנשים שפגשנו

מייקי לוי

20.10.2016 / 11:48

מי הם מעריצי אייפון שעמדו אתמול שעות בתור במתחם שרונה והמתינו עד השעות הקטנות של הלילה כדי לרכוש ראשונים את שני מכשירי הדגל החדשים של אפל? יצאנו לבדוק מה גורם לאנשים לוותר על המיטה בשביל להוציא אלפי שקלים על סמארטפון

צילום: אבי כהן עורכת וידאו: נועה לוי

אחרי שהושק בחודש שעבר בעולם, הציפיה בישראל לאייפון 7 הייתה בשיאה. בשונה מיצרניות סמארטפונים אחרות, אפל מצליחה להוציא את מעריציה מהמיטה בכל השקה מחדש, וגם הפעם נרשמה נוכחות יפה בלילה הלבן של רשת iDigital שנערך אמש בסניף בשרונה בתל-אביב.

בחצות הלילה יותר מ-1,500 אנשים שלא הצליחו להתאפק פקדו את החנות, שוטרים חסמו בגופם את הקונים שהסתערו על החנות לאחר הפתיחה. חלקם המתינו שם שעות רבות לפני תחילת המכירה - והכול כדי להבטיח לעצמם את האייפון החדש, לפני שיאזל מהמלאי. רוב האנשים שעמדנו איתם בתור סיפרו שהסיבה המרכזית שהם שם היא בגלל החוויה שמדמה את ההמתנה הארוכה בחנויות אפל בעולם וגם כדי להבטיח את הדגם הספציפי שהם רוצים.

לאפל חוקים נוקשים בכל מה שקשור למכירת אייפונים באמצעות משווקים רשמיים ובמידה ובאפל החליטו שהאייפון יחל להימכר ב-20 לאוקטובר, זה יקרה באותו התאריך בחצות ולא יום אחד לפני או אפילו, בשעה 23:59 ביום שלפני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הראשון לקנות בשרונה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירם של אייפון 7 ואייפון 7 פלוס בישראל משתנה מרשת לרשת אך הטווח עומד על כ-4,300 שקלים עד כ-5,000 שקלים עבור אייפון 7 בנפחים שונים וכ-4,500 שקלים עד כ-5,600 שקלים עבור אייפון 7 פלוס בנפחים שונים.

"אפילו אנחנו הופתענו מכמות האנשים", אמרה איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית iDigital. "מאות מכשירים נמכרו במהלך הלילה ודגמי אייפון 7 פלוס אזלו במהלך הערב".

גם רשתiStore , שהפכה לאחרונה למשווקת רשמית של מוצרי אפל בישראל, קיימה אמש לילהלבן והיא מדווחת על ביקוש שיא למכשירי אייפון 7 ואייפון 7 פלוס. לפי הרשת, מדובר בעלייה של כ-40 אחוזים ממכירות אייפון 6. גם לאירועי הלילה הלבן שלהם בקניון הנגב עזריאלי ובתל אביב הגיעו אמש אלפי אנשים ונמסרו מאות מכשירים. הצבע הפופולרי ביותר היה Jet black.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
לילה לבן חיצוני. וואלה TECH, מערכת וואלה!
מחכים לאייפון החדש./מערכת וואלה!, וואלה TECH

באייפון החדש אפל שיפרה את המצלמה, חיי הסוללה ואת הממשק כמובן. אייפון 7 מגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ' (זהה לקודמו) עם שדרוג בצבעים ולא ברזולוציה. הוא מצויד במצלמת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F1.8, לצילום בתנאי תאורה חשוכים, וקולט 50 אחוזים יותר אור מהחיישן הקודם. בנוסף המצלמה באייפון 7 כוללת מייצב תמונה אופטי, שהיה עד כה רק בדגם הפלוס. גם נורית הפלאש שופרה והיא כוללת ארבע נורות לד.

אייפון 7 פלוס מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ', באותה רזולוציה ועם אותו שיפור במנעד הצבעים. בגבו של המכשיר חיישן מצלמה כפול, עם שתי עדשות של 12 מגה פיקסל וביחד הן מאפשרות לבצע זום אופטי X2. הבשורה לחובבי הסלפי היא שהמצלמה הקדמית באייפון 7 וב-7 פלוס שודרגה למצלמת 7 מגה פיקסל.

שני האייפונים מצוידים בשבב A10 חדש ועוצמתי, הכולל מעבד מרובע-ליבות, שלטענת אפל הוא המעבד המהיר ביותר שנמצא כיום בסמארטפונים. המעבד מהיר ב-40 אחוזים מקודמו וצורך 66 אחוזים פחות סוללה. שני המכשירים עמידים למים ואבק בתקן IP67 (עד חצי שעה בעומק של מטר וחצי). לשני המכשירים רמקולים היקפיים, הממוקמים בחלקו העליון והתחתון של המכשיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה לירן חולצה אפורה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאות אנשים פקדו את החנות החל מחצות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully