וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקרנו בפסטיבל הגיימינג הגדול שהתקיים השבוע בת"א

21.10.2016 / 7:16

בפסטיבל הוקמו 450 עמדות משחק, 30 מתחמי תוכן וניתנה הזדמנות בלעדית להתנסות במשחקים חדשים לפני שהם מגיעים לחנויות

מערכת וואלה!

תחום משחקי המחשב הפך בשנים האחרונות לגדול כמו תעשיית הקולנוע אבל בארץ עד כה עדיין לא זכינו לראות תערוכות גיימינג גדולות כמו בעולם. השבוע ביקרנו בפסטיבל Game In בגני התערוכה ונראה שהפעם המארגנים למדו משהו מהפסטיבלים הגדולים במדינות אחרות.

בפסטיבל הוקמו 450 עמדות משחק, 30 מתחמי תוכן וניתנה הזדמנות בלעדית להתנסות במשחקים חדשים לפני שהם מגיעים לחנויות, כמו Dead Rising 4, Battlefield 1, Monster Boy ועוד שלל כותרים. שוק הגיימינג מוערך בכ-24 מיליארד דולרים ועשוי לגלגל 30 מיליארד דולרים לקראת שנת 2018. אותה תרבות צוברת תאוצה גם בישראל והיום אנחנו עדים לגל השקות של מחשבי גיימינג חדשים. כ-10,000 אנשים רכשו כרטיסים לפסטיבל הגיימינג וכבר עשרה ימים לפני הפסטיבל, אזלו כל הכרטיסים.

רק חצי שעה לאחר שנפתח ביתן 11 בגני התערוכה התמלא המקום עד אפס מקום וניתן היה לראות נוכחות ערה של בני 10 עד 15 אך גם מבוגרים. מארגני הפסטיבל השקיעו מחשבה רבה בהפעלות וארגנו טורניר המוני של FIFA, זירה מיוחדת בה ניתן לשחק משחקים מרובי משתתפים, להתנסות במשחקי אינדי, רטרו ועוד.

גיימאין. וואלה TECH, מערכת וואלה!
מי דפק לי את השיקוי האחרון?!/מערכת וואלה!, וואלה TECH

גם יצרניות החומרה לקחו חלק פעיל בפסטיבל וניתן היה נוכחות של Logitech, MSI, אסוס, לנובו ו-HP. בלנובו ו-HP ניצלו את ההזדמנות והשיקו בישראל מחשבי גיימינג חדשים: HP השיקה את סדרת OMEN, הכוללת את המחשב השולחני העוצמתי OMEN X, OMEN Tower וסדרת המחשבים הניידים Omen 15 ו-17, מסך הגיימינג OMEN 34 וסדרת אביזרים נלווית.

לנובו הציגה את סדרת ה-Y שנוצרה עבור גיימרים: Y900 ו-Y700 מציעים חומרה מתקדמת שכוללת מעבדים חזקים, כרטיס מסך ורמקולים מתוצרת JBL. לוג'יטק גם לקחה חלק והציגה שם את סדרת מוצרי הגיימינג המתקדמת, Prodigy המציעה סביבת משחקים מותאמת אישית לגיימרים בכל הרמות, בכל הגילים ובמחירים נוחים יחסית.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully