וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה של נינטנדו: השיקה קונסולה חדשה שאפשר להפוך לניידת

20.10.2016 / 20:54

הקונסולה מתחברת בבית לתחנת עגינה ומתפקדת כמו כל קונסולת משחק ביתית, ואז ניתן לנתק אותה ולחבר אליה טאבלט וכך להמשיך לשחק בדרך לכל מקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נינטנדו סוויצ' בדרכים./מערכת וואלה!, צילום מסך

שנה וחצי אחרי שענקית הגיימינג "נינטדו" הודיעה כי הקונסולה הבאה שלה תכונה NX זונחת החברה את השם ומשיקה את הקונסולה החדשה בשם Switch. היחודיות של הקונסולה הזו היא שמדובר בקונסולה ניידת שלא מתפשרת על ביצועים. ניתן לדוגמה לשחק עם הקונסולה בסלון על מסך הטלוויזיה ואז לצאת איתה מחוץ לבית עם מסך הטאבלט וכך להמשיך לשחק בכל מקום. "נינטנדו Switch נותנת למשתמשים את החופש לשחק בכל מקום. היא מאפשרת למפתחים ליצור חווית גיימינג ללא גבולות", אמר פילס איים, נשיא נינטנדו ארה"ב.

הטאבלט עצמו שמצטרף לקונסולה נקרא Switch Console ומדובר בטאבלט אלגנטי ודק. בנינטנדו לא מסרו פרטים מדויקים על המסך, כולל גודלו, אך מהתמונות נראה שמדובר במסך של כ-7 אינץ'. בעת השימוש בבית הקונסולה תתחבר לתוך ה-Switch Dock שמתחברת לטלוויזיה, וכשאתם יוצאים החוצה תוכלו לקחת עמכם את הטאבלט ולקבל חווית משחק בדומה ל-Wii U.

בסרטון שפרסמה החברה נראה כי יש לקונסולה כניסה פיזית למשחקים, מה שאומר שניתן יהיה לרכוש גם עותקים פיזים וגם דיגיטליים. נינטנדו לא מסרה פרטים על המעבד של הקונסולה אך ציינו שזה מעבד של חברת Nvidia מסוג Tegra שלדבריהם "מבוסס על אותה ארכיטקטורה של כרטיסי המסך החזקים ביותר מסדרת GeForce".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נינטנדו סוויצ': מימין תחנת העגינה ומשמאל השלטים./מערכת וואלה!, צילום מסך

לטאבלט מצורפים זוג שלטים, אחד לכל יד, שניתן לשלוף אותם החוצה ולמקם את הטאבלט על שולחן, או לשחק כמו ב-PSP. מאחר ומדובר בשני שלטים, ניתן לפצל אותם ולשחק עם חבר.

נינטנדו חברה למפתחים רבים וחברות מוכרות כמו Activision, Atlus, Bethesa, Capcom, EA, Epic Games, Konami ועוד כדי להביא כותרים חמים גם לקונסולה הזו. בטריילר רואים הדגמה למשחק הכדורסל 2K של חברת EA, הדגמה למשחק Skyrim וגם הצצה לסופר מאריו ו-Mario Kart החדשים. נינטנדו לא פרסמה את המפרט המדויק של הקונסולה, אילו כותרים הם יפיצו עבורה וכמה יעלה כל התענוג הזה אך נמסר כי הקונסולה תהיה זמינה ברחבי העולם החל מחודש מרץ 2017.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully