וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תפסידו: אתם חייבים לבדוק את זה לפני שאתם קונים אייפון 7

25.10.2016 / 9:06

מתברר שיש שני מודמים שונים המותקנים במכשירים - והמודם של קוואלקום מהיר ב-30 אחוזים מהמודם של אינטל. אותם הבדלים קיימים גם באייפון 7 וגם באייפון 7 פלוס, כך שלמעשה מדובר בארבעה דגמים שונים. כך תזהו מה מתחבא בכל מכשיר

מערכת וואלה!

כמות האייפונים שאפל מוכרת מדי שנה לא מאפשרים לה לרכז את כל הפעילות שלה במפעל אחד. כדי להתמודד עם העומס, החברה נאלצת לרכוש לרוב שבבים זהים (בערך) מיצרניות שונות. בשנה שעברה אפל הסתבכה ושיווקה את אייפון 6S עם שני מעבדים שונים וזהים לכאורה, שכללו הבדלים זניחים אך עדיין קיימים במהירות.

בדיוק כמו בשנה שעברה, אפל ממשיכה להסתבך ונראה שזה לא ממש מזיז לה. החברה לא טורחת לציין בפני הצרכנים שקיימים הבדלים בין המעבדים וגם הפעם אפל בחרה להשתמש במודם סלולרי זהה לכאורה משתי חברות שונות - אינטל וקואלקום.

מבדיקות שנערכו, המודם של קוואלקום מהיר ב-30 אחוזים מהמודם של אינטל. אותם הבדלים קיימים גם באייפון 7 וגם באייפון 7 פלוס, כך שלמעשה מדובר בארבעה דגמים שונים (אייפון 7 אם שני מודמים שונים ואייפון 7 פלוס עם שני מודמים שונים).

אייפון 7 מול אייפון 7 פלוס. מערכת וואלה!
אייפון 7 ואייפון 7 פלוס./מערכת וואלה!

אם אתם רוצים לבדוק איזה מודם יש באייפון 7 שלכם, או שאתם מעוניינים לוודא שאתם רוכשים מכשיר עם המודם המהיר יותר, יש דרך קלה לדעת מה מתחבא בתוך המכשיר. אם אתם רוכשים מכשיר מארה"ב, המכשירים שנמכרים ברשתות Verizon, Sprint ואייפונים ללא נעילת סים (SIM Free) מצוידים במודם המהיר יותר של קוואלקום. המכשירים שנמכרים ברשתות T-Mobile, AT&T או Telstra, מגיעים עם המודם האיטי יותר של אינטל.

אם אתם רוכשים את המכשיר בישראל, תוכלו לזהות את הדגמים השונים לפי מספר ה-Model שנמצא בגב האריזה. דגמי (Model) A1788 ו-A1784 מגיעים עם המודם של אינטל בעוד שכל השאר מצוידים במודם המהיר יותר של קוואלקום.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully