וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה רחפנים צריך כדי להחליף נורה? צפו

אילן גלר

26.10.2016 / 8:11

מתברר שלרחפנים יש פוטנציאל לעזור גם בבית ולא רק לצלם חתונות מהאוויר. ניסוי שערך מנהל בפיליפס הראה כמה אפשר לעשות בישיבה על הספה

צילום מסך

למרק בסזינסקי, העובד בחטיבה הפולנית של ענקית האלקטרוניקה "פיליפס", ועוסק בניהול מוצרי התאורה החכמה של החברה, התחשק מאוד לענות על שאלה שאותה כנראה אף אחד עדיין לא שאל - כמה רחפנים צריך כדי להחליף נורה? לצורך כך, גייס טייס רחפנים מקצועי, ויצא למשימה המאתגרת, להחליף נורה בביתו תוך שימוש ברחפן בלבד.

הדגם הראשון שאותו החליט הצוות לנסות, ה-Eachine E30W, לא כל כך הצליח לבצע את המשימה גם לאחר שעבר התאמות מדויקות. יום שלם חלף בזמן שהרחפן פספס את מטרתו לחלוטין, או השמיד לרסיסים נורות תמימות בניסיון לפרק ולהרכיב אותן.

בסופו של דבר הוחלט כי האשמה רובצת על הרחפן, ולכן עברו מרק והטייס סוון לדגם אחר, Syma X5C-1. בין אם מפני שהרחפן השני התאים יותר למשימה, או שיום שלם של אימונים הכין יותר את סוון, נרשמה הצלחה ראשונה בהחלפת הנורה תוך עשר דקות בלבד.

בעתיד, יש להניח, הרחפנים יהיו לא רק חזקים ומדויקים יותר, אלא גם יצוידו במערכות אינטליגנציה מלאכותית שיפטרו לחלוטין את הצורך במפעיל אנושי. הרחפנים יוכלו לבצע מגוון מטלות באופן עצמאי, וכעת ניתן לקבוע שלרשימת המטלות הללו אפשר להוסיף החלפת נורה, כדי לפטור את בעלי הדירות מהצורך לקום מהספה ולגרור סולמות בחשכה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

רחפן מחליף נורה. צילום מסך
בקרוב הם יעשו את זה לבד מבלי שנבקש או נצטרך לכוון אותם./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully