וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע באוקראינה: שנה את השם ל"אייפון שבע" - וקבל אייפון 7 מתנה

27.10.2016 / 6:17

כדי לוודא שכולם מתחילים מאותה נקודת התחלה, ברשת החנויות עשו מחקר כדי לאשר שאכן אין אף אחד באוקריאנה תחת השם "אייפון שבע". עד כה עוד לא נמצאו חמשת הזוכים ששינו את שמם

סיפור בדקה

כדי לרכוש אייפון באוקריאנה, התושבים נאלצים לבזבז ארבע וחצי משכורות ממוצעות. אך רגע לפני שהאנשים שם שוברים קופות חיסכון, משווק מקומי נותן הזדמנות לזכות באייפון 7 מתנה. כל מה שצריך לעשות זה להיות אחד מחמשת הראשונים שישנו את שמם ל"אייפון שבע". כלומר השם הפרטי הוא "אייפון" ושם המשפחה הוא "שבע".

חברת allo.ua האוקריאנית משווקת הטלפונים הגדולה ביותר במדינה השיקה בשבוע שעבר את גרלת האייפון 7 הביזארית. אחרי שהמשתתפים ישנו את שמם לאייפון שבע, הם נדרשים לצלם סלפי ביחד עם תעודת הזהות החדשה ולשלוח את התמונה לחברה.

כדי לוודא שכולם מתחילים מאותה נקודת התחלה, ברשת החנויות עשו מחקר כדי לאשר שאכן אין אף אחד באוקריאנה תחת השם "אייפון שבע". אך בהתחשב בפופולריות של האייפון והדרך הזולה להשיג אותו באוקריאנה, רק צריך לשנות את השם בעלות של ארבעה דולרים, נראה שזה הולך להשתנות בקרוב. המבצע הושק בתאריך 17 באוקטובר וצפוי להימשך עד ה-1 במרץ 2017.

אם נדמה לכם ששינוי השם לאייפון שבע הוא מהלך מוגזם, נזכיר שלפני חמש שנים אישה הציעה לכאורה, את בתוליה עבור אייפון 4, ולפני שלוש שנים גבר השכיר את בת זוגו כדי לגייס כסף עבור אייפון 6.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשתרצו לשדרג רק שנו את השם לאייפון 8./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully