וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט חשפה מחשב היברידי, משקפי תלת-ממד ועוד

26.10.2016 / 21:35

בנוסף חשפה החברה, באירוע ההשקה שהתקיים הערב, דגמים משודרגים של מוצריה ואת החזון שלה לעתיד שכולו מציאות מדומה ותוכן בתלת-ממד

מיקרוסופט קיימה הערב אירוע השקה במסגרתו חשפה החברה את מחשב ה-All In One הראשון שלה, הציגה את ה-Surface Dial - גלגלת אלחוטית המאפשרת ביצוע מחוות במחשבי ה-Surface, את ה-Surface Book המעודכן וגם את חזון משקפי המציאות המדומה שלה.

ה-Surface Studio, מחשב ה-All In One הראשון של החברה מגיע עם מסך מגע בגודל 28 אינץ' בעובי 12.5 מילימטרים, ברזולוציה מרשימה של 4,500X3,000 פיקסלים (13.5 מיליון פיקסלים, 63 אחוזים יותר ממסך 4K). באמצעות המעמד המיוחד, ניתן לכוון את המסך לזווית של עד 20 מעלות. הוא יגיע עם מעבדי הדור השישי של אינטל ומחירו ההתחלתי עומד על 2,999 דולרים לגרסת ה-8 גיגה זיכרון RAM ומעבד Core i5. יש לו כרטיס מסך 2 גיגה ונפח אחסון של 1 טרה (אלף גיגה). אם זה לא מספיק, תוכלו להוסיף 500 דולרים ולרכוש את גרסת ה-Core i7 עם 16 גיגה RAM. הגרסה היקרה ביותר עולה 4,199 דולרים וכוללת את מעבד ה-Core i7, הארד-דיסק היברידי (משולב SSD) של 2 טרה, 32 גיגה זיכרון RAM וכרטיס מסך GeForce 980 עם 4 גיגה של חברת Nvidia. המחשב יחל להישלח לרוכשים החל מ-15 בדצמבר ובערכה ניתן למצוא גם את העט המיוחד של מיקרוסופט. המחשב לא מיועד למשתמש הבסיסי וגם לא המתקדם אלא יותר ליוצרי תוכן וידאו ותלת-ממד.

בעוד שסדרת ה-Surface Pro לא קיבלה עדכון, הלפטופ Surface Book i7 החדש יגיע עם מעבד Core i7 מהדור השביעי ועם כרטיס המסך GeFroce GTX 965M שיאפשר ביצועי גרפיקה כפולים משל ה-Surface Book הקודם. הודות לשימוש במעבד החדש, המחשב יספק זמן עבודה של עד 16 שעות במצב הלפטופ. מיקרוסופט לא מסרה את פרטי הסוללה במצב הטאבלט, אך הם ככל הנראה נמוכים משמעותית. מחירו ההתחלתי עומד על 2,399 דולרים והוא יימכר החל מ-10 בנובמבר.

בנוסף ל-Surface Studio, החברה חשפה את ה-Surface Dial, גלגלת אלחוטית שמתלבשת על המסך ונועדה להקל על חווית המשתמש של היוצרים. לדוגמה, בעת מיקומו על המסך בשימוש בתוכנת הצייר, ניתן לקבל את פלטת הצבעים בצורה נוחה, לשנות מברשות ועוד. בשימוש באפליקציות אחרות ניתן לשלוט על בהירות המסך, לשנות את עוצמת השמע ועוד. מחירו של ה-Surface Dial הוא 99 דולרים והוא עובד ביחד עם ה-Surface Studio, Book ו-Surface Pro 3 ומעלה.

מיקרוסופט חשפה את העדכון הקרוב לווינדוס 10 הנקרא Windows 10 Creators, שיהיה זמין באביב בחינם למשתמשים. כפי שהשם רומז, העדכון שם דגש על יצירה בשלוש קטגוריות מרכזיות: תלת-ממד, גיימינג ואנשים. מיקרוסופט רוצה להפוך את ווינדוס 10 לבית לא רק של מציאות מדומה אלא גם של מציאות רבודה ומחשוב הולוגרפי, כמו משקפי ה-HoloLens. כדי לעשות זאת, במיקרוסופט מתארים את המהלך כמסע מדו-ממד לתלת-ממד. החברה מציעה מגוון כלים חדשים שיתמכו בתוכן תלת-ממדי כמו הצייר החדש ותוכנת המצגות PowerPoint.

כמהלך משלים לעידוד יציאת התוכן התלת-ממדי, מיקרוסופט רוצה לאפשר למשתמשים רבים לצרוך את התוכן. החברה משתפת פעולה עם לנובו, Dell ,HP ואסוס כדי להפוך את משקפי המציאות המדומה לנגישים הרבה יותר והתוכנית של מיקרוסופט היא למכור את המשקפיים במחיר התחלתי של 299 דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully